sindredl Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Ja, dere som har XPERIA X10, bruker dere skjermplastikken/beskyttelsen som fulgte med? det virker jo nesten som om den skal være på siden det også følger med en ekstra plastikk. Den blir forøvrig også glattere å toutche når den er på. Det eneste som plager meg ganske mye er at det blir luftbobler under plastikken som ikke er mulig å unngå, de kommer fordi det er små rusk og dritt i mellom skjermen og plastikken. Endret 12. juli 2010 av sindredl Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Riv den av, det gjorde jeg fra første dag...Den funger etter en dags bruk, men så smitter den av. Og den blir veldig irriterende. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Riv den av, det gjorde jeg fra første dag...Den funger etter en dags bruk, men så smitter den av. Og den blir veldig irriterende. Hmm okei, men hva mener du med at den så smitter av? Hva fungerer etter en dags bruk? skjerm uten plastikk? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Som jeg prøver å skrive, kast den av. Det er det jeg gjør på alle nye telefoner. River av den, og bruker telefonen...Hva mente du forresten? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Skjønte det da. men du skriver: Den funger etter en dags bruk, men så smitter den av. Og den blir veldig irriterende. Mener du da at Plastikken fungerer i en dags bruk, så begynner den å dette av, og at det er irriterende? Ihvertfall sånn jeg forstod det ( : Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, det jeg mente. Den fungerer i en dag, så detter den av. Jeg har som erfaring med mobiltelefoner, å rive den av med engang jeg prøver mobiltelefonen, rett og slett fordi alle detter av. Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det høres ut som om dere snakker om forskjellige ting. Den løse plastfilmen som alle telefoner alltid er dekket med har jeg selvsagt tatt av (og antar det er denne du mener, Nidaroo?). Selve skjermbeskytteren har jeg imidlertid latt være, og den viser ikke det minste tegn til å ville løsne noe sted. Har heller ikke fått bobler eller støv på undersiden. Synes skjermen til tider kan være noe mindre følsom helt i kantene, men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Det høres ut som om dere snakker om forskjellige ting. Den løse plastfilmen som alle telefoner alltid er dekket med har jeg selvsagt tatt av (og antar det er denne du mener, Nidaroo?). Selve skjermbeskytteren har jeg imidlertid latt være, og den viser ikke det minste tegn til å ville løsne noe sted. Har heller ikke fått bobler eller støv på undersiden. Synes skjermen til tider kan være noe mindre følsom helt i kantene, men det kan jeg leve med. Hey, ja klart jeg har tatt av den løse plastikken som er utapå, men under der igjen sitter den en plastfilm som er klistra til skjermen og utforma til å passe perfekt rundt skjermen og sånt, den jeg snakka om. Grunnen til at jeg har fått luftbobler er fordi det jeg har tatt den av og på et par ganger, da er du f***d. Kommer rusk og drit under der så får du det aldri bort. Jeg tok å kjøpte ny sånn plastfilm som man kan klippe til og sette på, på clas ohlson i dag og det ser rimelig bra ut. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Åja, er det det? Var litt på bærtur jeg. Men er det sånn på alle telefoner? Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Åja, er det det? Var litt på bærtur jeg. Men er det sånn på alle telefoner? Jeg fikk min liggende i esken istedenfor under plasten. Så det ser ut som det kan variere fra telefon til telefon. Jeg satte på min, og den løsnet rimelig fort, og samlet dritt :/ Men det variere kansje også om man er heldig om den sitter eller ikke Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det høres ut som om dere snakker om forskjellige ting. Den løse plastfilmen som alle telefoner alltid er dekket med har jeg selvsagt tatt av (og antar det er denne du mener, Nidaroo?). Selve skjermbeskytteren har jeg imidlertid latt være, og den viser ikke det minste tegn til å ville løsne noe sted. Har heller ikke fått bobler eller støv på undersiden. Synes skjermen til tider kan være noe mindre følsom helt i kantene, men det kan jeg leve med. At skjermen er mindre følsom i hjørnene er visst et kjent problem på denne telefonen. Skal muligens kunne ordnes med en softwareoppdatering. Jeg solgte min før jeg fikk sjekket det ut (pga det), men tror jeg var veldig uheldig. Måtte trykke 5-6 ganger på A-knappen (spesielt den) for å få den til å fungere... :/ Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hey, ja klart jeg har tatt av den løse plastikken som er utapå, men under der igjen sitter den en plastfilm som er klistra til skjermen og utforma til å passe perfekt rundt skjermen og sånt, den jeg snakka om. Grunnen til at jeg har fått luftbobler er fordi det jeg har tatt den av og på et par ganger, da er du f***d. Kommer rusk og drit under der så får du det aldri bort. Jeg tok å kjøpte ny sånn plastfilm som man kan klippe til og sette på, på clas ohlson i dag og det ser rimelig bra ut. Ja jeg har ikke turt å pille på min, for jeg var redd for at nettopp det du beskriver skulle skje. Så lenge telefonen fungerer bra med den medfølgende skjermbeskytteren ser jeg ingen grunn til å ta den av. Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg fikk min liggende i esken istedenfor under plasten. Så det ser ut som det kan variere fra telefon til telefon. Jeg satte på min, og den løsnet rimelig fort, og samlet dritt :/ Men det variere kansje også om man er heldig om den sitter eller ikke Hm, satte du på enda en skjermbeskytter utenpå den som var der fra før? For denne telefonen kommer altså med to sånne plastfilmer, en er ferdig klistret på (det tok ganske lang tid før jeg så det, faktisk, men du ser det så vidt i kantene), pluss en ekstra i esken. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det høres ut som om dere snakker om forskjellige ting. Den løse plastfilmen som alle telefoner alltid er dekket med har jeg selvsagt tatt av (og antar det er denne du mener, Nidaroo?). Selve skjermbeskytteren har jeg imidlertid latt være, og den viser ikke det minste tegn til å ville løsne noe sted. Har heller ikke fått bobler eller støv på undersiden. Synes skjermen til tider kan være noe mindre følsom helt i kantene, men det kan jeg leve med. At skjermen er mindre følsom i hjørnene er visst et kjent problem på denne telefonen. Skal muligens kunne ordnes med en softwareoppdatering. Jeg solgte min før jeg fikk sjekket det ut (pga det), men tror jeg var veldig uheldig. Måtte trykke 5-6 ganger på A-knappen (spesielt den) for å få den til å fungere... :/ Det der har jeg faktisk lagt merke til. Må trykke 4-5 ganger, for å få den til å reagere. Så det er irriterende. Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg fikk min liggende i esken istedenfor under plasten. Så det ser ut som det kan variere fra telefon til telefon. Jeg satte på min, og den løsnet rimelig fort, og samlet dritt :/ Men det variere kansje også om man er heldig om den sitter eller ikke Hm, satte du på enda en skjermbeskytter utenpå den som var der fra før? For denne telefonen kommer altså med to sånne plastfilmer, en er ferdig klistret på (det tok ganske lang tid før jeg så det, faktisk, men du ser det så vidt i kantene), pluss en ekstra i esken. He he, ja det er godt mulig at jeg har gjort Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 He he, ja det er godt mulig at jeg har gjort Hehehe, i så fall er det jo ikke så rart at du opplevde skjermen som lite responsiv... Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 He he, ja det er godt mulig at jeg har gjort Hehehe, i så fall er det jo ikke så rart at du opplevde skjermen som lite responsiv... Kansje ikke så rart. Men den fungerte bra ellers, men det hadde nok sikkert litt å si ja Lenke til kommentar
melvis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 http://www.zagg.com/index2.php Kjøpte dette og det fungere kjempebra. Livstidsgaranti Får også kjøpt på Lefdal bla. 199.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå