Gå til innhold

BF Bad Company 2 LAG! Ny pc!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte min nye HP Pavilion for noen uker siden. Igår kjøpte jeg Battlefield Bad Company 2, installerte det og skulle prøve det. Standard instillinger er medium på grafikken, og det LAGGET mye. satte den ned til low og har fortsatt en færl lag. Min data har 1gb grafikk-kort, 4gb ram, 1tb harddisk, Windows 7, Pentium ® Dual-core CPU E6500 2,93GHz. Hvordan kan jeg lagge med denne nye datamaskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan lagge fordi maskinen rett og slett ikke er kraftig nok. Pass på at den står åpent og med tilgang til luft, slik at den ikke klokker seg ned når den blir for varm.

Greit om du linker til den aktuelle modellen, så vi får sett litt på andre eventuelle feilkilder.

Lenke til kommentar

Typisk elkjøp... Minnemengden på grafikkortet sier alene intet om spillytelsen. Man må se på hvilken GPU som sitter på det, og HD5450 som sitter i denne maskinen er på ingen måte noe gamingkort. Jeg ville minimum gått for Radeon HD5770, helst HD5830 eller HD5850, men med sistnevnte kan det være at prosessoren begynner å bli litt for svak til å henge med i svingene.

Lenke til kommentar

Meh, er så dritt lei diverse elektronikkkjeder som kjører villedende reklamekampanjer med "kraftig" og "høy ytelse" spredd rundt som kumøkk. Expert kan visstnok skilte med "det siste og kraftigste innen teknologi" i ein laptop for knappe 6000... enfoldige meg som trudde "det siste" kostet omtrent det tredoble, og det som stasjonær.

Nei, det er som med sjampo. Lover gull og grønne skoger men svir i augene likevel.

Lenke til kommentar

Hvem kjøper en bærbar for å spille spill på?  laugh.gif  Battlefield BC2 krever jo nesten en stasjonær pc med litt futt i  :yes:

Testen broren min sin pc med e8400 stock og en ati 4870. I 1024 oppløsning så  kommer jo fps under 60 til tider  :cry:

Kanskje jeg krever litt mye når jeg spiller? Jeg liker iallefall at spill går veldig smud hvis jeg spiller online og mye grafikk synes jeg må på  :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...