Nidaroo Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hehe, jeg har et spørsmål. Er det mulig å få en tjeld tam, dvs. er en tjeldunge som løper rundt her om vill ett mat. Den spiser mest makk ser jeg. Men hadde jo vært fortreffelig moro å fått den tam Er det mulig, og strider det i henhold til norsk lov mot å holde en fugl i "fangenskap", dvs. mate den osv? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det er en tjeld. Alt er lov. :!: Lenke til kommentar
techs Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har besteforeldre med en tam høne, alt går vel ann Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Hehe, bare lurte liksom. Egentlig på om det var mulig. Ser at krabaten er i dårlig stand. Kan se inn i vingene til den. Så nå ligger den kun og skriker. Den er rundt 1 måned gammel, men tror ikke den klarer å finne mat selv. Når foreldrene var her, så matet jo de den. Men de har stukket av Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ta vare på den og lag worklog! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ta vare på den og lag wok! 4 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ta vare på den og lag wok! Haha Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Den hadde det sårt vondt så det ut som. Vingene var bare noen strå til slutt, så den døde igår. Men , den har det nå ikke vondt lenger da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 No! Verken en worklog eller wok da? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Død tjeld kan vel stoppes ut og da er den relativt tam, vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Lol, nå er det en stor tjeld som løper rundt her og halter. Var da faen da! Den har jeg lyst å slå i hjel, fordi den har stått nedpå skjæret her i hele sommer å skriket. Dag og natt! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Lol, nå er det en stor tjeld som løper rundt her og halter. Var da faen da! Den har jeg lyst å slå i hjel, fordi den har stått nedpå skjæret her i hele sommer å skriket. Dag og natt! Ett ord: Wok Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis de har det vondt er det mer humant å slå den ihjel enn å la den pines til døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå