P@rm@nn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei. Jeg vet at dette er tatt opp i en eldre tråd, men jeg husker ikke at noe ble gjort. Jeg har desverre ikke hjemmeside for øyeblikket, så folk får ta en titt selv. Ta en titt på forsiden til hw.no og se på bruktmarked "ruten". Der er det en annonsør som tar 9/10 plasser. Den lyder Datautstyr+kamera+kalkulator+spill++bærbart Nå vet jeg ikke hvem som har ansvaret for bruktmarkedet, og om det i det hele tatt er noen her som har det. Når det ligger på forsiden til hw.no bør vel dere ha rett til å redigere det? Og om det er tilfellet så er kanjse dette et typisk eksempel på en situasjon som kan ha gott av litt moderering? Kan bare tenke meg hvor surt det er å legge inn et helt greit vanlig innleg, så er det vekke på 10 sekunder fordi en fyr tar alle plassene på forsiden. Bør vel gjerne forhindre at det blir fast praksis å legge inn 10 innleg om det samme på rad? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har sett at vedkommende har hatt flere annonser tidligere, bare med forskjellige overskrifter... Lettere (les: f*en så) irritert over misbruket. Slike ting gjør at jeg begynner å få tro på vold og korporlig avstraffelse... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 I stedet for å lage en tråd for dette på forumet, så send en mail til [email protected], [email protected] eller [email protected] Det er nå fikset, takk for tipset. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 samme karen har gjort akkurat det samme på akam.no Muligens en sak for moderatorene der, eller!? Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Bruktmarkedet er felles for samtlige siter, men så vidt jeg vet er det litt forskjellige kategorier som listes på de forskjellige sitene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå