Gå til innhold

Røykfri! Elllre?

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Haha.. Har ikke røyket siden fredag kveld, fordi lørdag var jeg så dårlig etter fredagens fyll at jeg ikke orket røyk. Og merkelig nok har jeg heller ikke de neste dagene hatt lyst på røyk.

Ligger både halve røyker og tjuepakninger rundt om kring i huset, som jeg hver eneste time går forbi, men jeg har ikke lyst på. Er dette bare nå, eller kommer det verre slag senere? Har røyket i 7-8 år siden jeg var 12-13 år. Har hatt 1 "år" uten røyk da, men falt tilbake på røyken etter en sommer med masse pils =D

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både ja og nei.. Merker uten røyk er det litt tammere nå. Når jeg røyket var det mer, ta en røyk og slappe av. Nå blir det mer hva skal jeg gjøre med tomrommet røyken forlater meg?

Hehe, prøve prøve. Har blandede følelser. Men helsen og fornuften tar forhånd for å gi meg. Uansett om jeg kanskje kan tenke på at røyken ga meg en mer avslappet dag. :p

Lenke til kommentar

Så bra ;D Hadde en sånn periode selv når jeg hadde hals betennelse gikk jeg 2 uker uten å røyke i det hele tatt ! Fordi jeg blei kvalm 1 dagen og spydde så da mista jeg helt lysten, men datt uheldigvis tilbake når fylla bydde seg etter et par uker :/ Stå på !

Lenke til kommentar

Hehe, sånne perioder har jeg hatt to ganger. Begge gangene av halsbetennelse. Og som du sier, lysten på røyk er på bunn.

Jeg holdt meg fra våren, og til utpå sommeren hvor drikking ble oftere, og da datt jeg tilbake på røyken. Den andre gangen var jeg røykfri i 1 år. Rart at jeg begynte igjen, men men

Lenke til kommentar

Nikotinfri siden 1. Juli!!

Har vært en liten hissigpropp... Har hatt lyst til å spytte etter folk på gata...

Jippi, etter 10 år med nikotinavhengighet har jeg endelig blitt nikotinfri og en mega hurpe...

Lenke til kommentar

Har vært en liten hissigpropp... Har hatt lyst til å spytte etter folk på gata...

Jippi, etter 10 år med nikotinavhengighet har jeg endelig blitt nikotinfri og en mega hurpe...

Haha, fikk meg en god latter, gratulerer med en nikotin fri hverdag ;)

Lenke til kommentar

Å? Er det jeg er redd for å få og. Men etter ja... Hvor mange år. Ja, rundt 8 år. Så har jeg ikke noe problem med å slutte. Føler ikke noe sug etter røyk heller.

Ligger fortsatt røyker rundt på bordet her, samt at jeg har til og med røykpakker i jakkelommene som jeg går med om dagene. Må være noe rart, suget kommer sikkert :p

Lenke til kommentar

Var slik i første ukene etter jeg slutta røyke selv, ble sint og lei av alt og ingenting med en gang, men gikk over heldigvis =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...