ParaZ Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 jeg har en Sony brenner 10/4/32 som ikke synes i "min dataamaskin". Brenneren er 1 år gammel. Jeg bruker win98. kan noen hjelpe meg?? :smile: Lenke til kommentar
DataXpert Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 For det første: Denne brenner suger hardt!! For det andre så er OS'en din bare søppel! Bytt til WinXP eller Win2k! Det er beklagelig at folk enda ikke har lært... :razz: Lykke til! Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvis den ikke vises i min datamaskin må du sjekke om den vises på system/enhetsbehandling. Hvis den ikke vises der kan det jo være at den rett og slett ikke funker. Også må du jo sjekke om biosen din finner den. Hvis begge finner den bør du prøve å laste ned de nyeste driverne og jeg tror også at du uten problemer kunne ha tålt en ny brenner og/eller OS........:smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-30 17:38, DataXpert skrev:For det første: Denne brenner suger hardt!! For det andre så er OS'en din bare søppel! Bytt til WinXP eller Win2k! Det er beklagelig at folk enda ikke har lært... :razz: Lykke til! sLike utsagn er det værste jeg ser.. bytt til ditt og datt... om den personen ikke vil bytte og synes det os ahn bruker er helt ok. man bytter ikke os bare for å brenne cd. den brenneren er forøvrig helt ok. fortell meg hva er vitsen med å kjøpe en 40x brenner til over 3k, når du kan kjøpe en brenner til ca 1500.. beklagelig at folk skal komme med slike useriøse og lite gjennom tenkte utsagn.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-30 17:38, DataXpert skrev:For det første: Denne brenner suger hardt!! For det andre så er OS'en din bare søppel! Bytt til WinXP eller Win2k! Det er beklagelig at folk enda ikke har lært... :razz: Lykke til! Prøv heller å hjelpe duden i steden for å skjelle han ut pga av litt gammel hardware. ARGh...kom da over 14'tis stadie man... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-30 17:17, ParaZ skrev:jeg har en Sony brenner 10/4/32 som ikke synes i "min dataamaskin". Brenneren er 1 år gammel. Jeg bruker win98.kan noen hjelpe meg?? :smile: Prøv å gå i Kontrollpanel>system og fjerne Hardiskkontrollerene og brenneren under CD-ROM, Start Maskinen på nytt. Windows innstallerer da driverene på nytt. Funker ikke det kan du sjekke at IDE- og powerkabelen står helt på plass. Prøv å bytte IDE-kabel. Prøv å dedektere brenneren i bios og load defult settings i bios. Prøv å reinstallere Windwos. Har du mulighet, så test brenneren på en annen pc for å være sikker på at den funker. Lenke til kommentar
ParaZ Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 jeg har nemlig ikke penger akkurat nå, og win XP har jeg hadd og var elendig i nettverk. win 2000 funker bare på noen spill og me sletter filer når den finner det for godt. kameratene mine har plextor. jeg skal bare brenne sanger fra internett, og til det trenger jeg ikke bedre brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå