Audiovisuelt Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Heisann jeg prøver å koble opp min 17'' widescreen bærbare pc opp mot en sony lcd 32'' widescreen via HDMI kabel, men formatet blir helt feil. jeg har prøvd de forskjellige instillingene på "skjerminstillinger" men bildet på tven blir ikke helt klart. jeg tenker at om jeg klarer å presse inn to svarte striper på hver høyre og venstre side av tv skjermen (ikke på pc skjerme) så vil det jevne seg ut, men hvordan får jeg det til? evt er andre løsninger? takker for all hjelp jeg kan få =) over og ut, audio. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Du vil nok få litt mer detaljert hjelp og informasjon, om du kunne postet hva slags GPU (ATi, nVidia, Intel.??.) du har i din PC. Endret 12. juli 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Skal du bruke TV som dataskjerm? Da trengs 1:1 pixelmapping, ellers blir bildet skalert og uskarpt. HDMI er beregnet for film og video, da er det greitt med skalering. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 jeg prøver å koble opp min 17'' widescreen bærbare pc opp mot en sony lcd 32'' widescreen via HDMI kabel, men formatet blir helt feil. Det spørs jo hvilket format TV-en er stilt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå