LarsFC Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg denne. Batteritid, vekt osv. gjorde meg gira! Og den delen av pc-en funker utmerket. Batteriet er helt rått! Det jeg reagerer på er hvor god den er, kontra hvor god den skal være (sammenlignet med andre mini-pcer). Den funker helt fint, og laster nettsider i et respektabelt tempo, MEN den sliter med å spille av videoer. Youtube-filmer sliter den med på fullscreen. Snakker ikke om buffering, men bildene hakker litt. Lyden hakker ikke. - Det samme skjedde da jeg prøvde å se på megavideo. Btw. dette gjelder på fullscreen. Er dette normalt, eller bør jeg forvente mer? Hva er din erfaring? Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo prøve, hvis du ikke allerede har gjort det, å installere/oppdatere flash, kodeker og grafikkdrivere. Har selv en mini/nett-pc selv som er litt svakere en din og youtube videoer fungerer greit i fullskjerm, ikke så bra på de høyere kvalitetene men på den minste går det ganske smooth Lenke til kommentar
LarsFC Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo prøve, hvis du ikke allerede har gjort det, å installere/oppdatere flash, kodeker og grafikkdrivere. Har selv en mini/nett-pc selv som er litt svakere en din og youtube videoer fungerer greit i fullskjerm, ikke så bra på de høyere kvalitetene men på den minste går det ganske smooth I see... Nuub-spørsmål: Er det en krevende prosess? ER ikke så datakyndig... Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Flash finnes her: http://get.adobe.com/flashplayer/ Drivere til skjermkort finner man her: http://www.intel.com/p/en_US/support/highlights/graphics/gma3150 Ser det er Windows 7 på maskinen så vil tro den har funnet slikt av seg selv, så er ikke sikkert det hjelper men er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå