JFM Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Hei. Må starte med å si at jeg er ikke noe god på sjekking osv. Er litt sjenert. Alså. Jeg har noen ganger i det siste vært på Dressmann å kjøpt meg litt enkle klar. Det jobber ei pen jente der som jeg kunne tenke meg å se om hun er noe for meg. I dag var jeg der for å kjøpe t-skjorter. Det var denne jenta som var på jobb i dag. Det var ingen andre kunder i butikken. Når jeg skulle betale begynte hun å snakke med meg. Det startet med at hun anbefalte meg boxere på tilbud Hehe. Etter hvert snakket vi litt om at hun ville dra på ferie til Danmark. Det dumme var at det kom kunder, så jeg kunne ikke hefte henne bort mer Så hva bør jeg gjøre for å sjekke henne opp? Kan jo ikke handle klær hver dag akkurat Er ikke sikkert at hun husker meg heller. Så trenger tips her. Jeg er 19år. Hun er ca like gammel. Kanskje 1-2år eldre Endret 15. juli 2010 av JFM Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 hadde dønn bare gått inn og spurt hva slags tøy hun anbefaler til en date med ei pen jente eller spurt om hun kunne hjulet med å finne riktig antrekk til daten vi skal ha Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bare fordi dama i disken er hyggelig mot deg behøver ikke det å bety at hun er interessert, og da kan du fort gå på en flau smell. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg stich_it Skrevet 12. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2010 Bare fordi dama i disken er hyggelig mot deg behøver ikke det å bety at hun er interessert, og da kan du fort gå på en flau smell. og den som intet våger intet vinner. 33 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 neste gang du er innom, sjekk ut navneskiltet hennes og add hun på facebook om du greier å finne henne. så starter du derfra, poke, like etc... er jobben hennes og være hyggelig 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Klar over at det kan ende med en flau smel. Men hva har jeg å tape? Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bare fordi dama i disken er hyggelig mot deg behøver ikke det å bety at hun er interessert, og da kan du fort gå på en flau smell. Det er åpenbart at hun vil i buksene hans. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg SweetMaryJane Skrevet 12. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2010 neste gang du er innom, sjekk ut navneskiltet hennes og add hun på facebook om du greier å finne henne. så starter du derfra, poke, like etc... Dette er etter min mening det dårligste rådet jeg noen gang har hørt.. Til TS, smil og si at du gjerne vil ha nummeret hennes. Ikke spørr om å få det, men si at du vil ha det. Husk å smil. 11 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo alltids spørre når hun slutte på jobb, så kan du ta henne med ut på kaffe om hun er interessert. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hestekølle Skrevet 12. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2010 Få en ståpikk før du går inn i butikken som du legger nedover låret gjennom bokseren. Så når du går inn og får prøvd bukser må hun måle for å sy den om og da hun toucher dicken din sier hun: "omg, its soooo big"!!!! 31 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Good ol' skrive nummeret på kvitteringen og gi den tilbake. Ikke at jeg har prøvd og vet at det funker. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Takker for tips. Tviler på at det "ståpikk"-forsøket vil bli prøvd Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 12. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2010 Gå inn i prøverommet, kle av deg alt og løp ut naken mens du lager helikopter med kukken din. Pass på at det bare er dere to i butikken tho. 25 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Evt. spør "Viss jeg skulle på date med deg, hva synes du jeg burde hatt på?" - og når hun hjelper, "Skal vi kanskje gå på date, og prøve dette?" 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hestekølle Skrevet 12. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2010 Man kjøper ikke "date"-klær på Dressmann 11 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. Men hva skal jeg gjøre der? Kan jo ikke kjøpe klær hver uke? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvorfor ikke? Det er gøy å handle! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nei, men to kan komme innom en dag i uka i to uker og kjøpe deg en boxer eller noen sokker? Det har du bare godt av ;D 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. Mhm Støtter denne. Gå inn ofte og gjør det "obvous" at du er ute etter henne. Se hvordan reaksjonen blir, er hun glad og smiler/ler hver gang du kommer inn kan jeg garantere at det lover godt Så er spørsmålet om hvor lenge lommeboka di tåler ukentlig besøk på dressman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå