slideface Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei. Det har sånn, at nå plutselig så kommer det opp en haug av "pop up meldinger" Det står noe slikt: At antivirus programmet av avskrudd, og jeg har blitt infektert av virus. Det kommer også opp at jeg må kjøpe demmes virusprogram for å få fjerne viruset. Jeg prøver å åpne mitt virusprogram (AVG Free), men det går ikke. Da kommer det enda en pop ut melding om at programmet jeg prøver å åpne, er infektert, og blir blokkert. Noen som har/hatt samme problem som meg, og vet hvordan man løser det? - Fredrik Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, Følg guiden som er linket øverst i signaturen min. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Fikk nå nettopp opprettet en Gjest Brukerkonto. Er innlogget der nå, og her er det faktisk helt rolig og fint. Men jeg ønsker forstsatt administrator brukeren min tilbake. Jeg hadde satt veldig stor pris på, hvis noen kunne ha hjulpet meg med dette. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, Følg guiden som er linket øverst i signaturen min. Hei. Kan jeg laste ned og utføre operasjonene på gjeste brukeren, eller må jeg til administrator bruker? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Så lenge du får kjørt programmene så burde alt gå fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå