Logum Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Skal begynne på NHH til høsten. Trenger en parleilighet i Bergen. Er det greit å bo nære NHH, eller anbefales det å bo mere sentralt? Har studentsamskipnaden gode botilbud, eller er det best å finne noe privat? Ser for oss en leiepris på 7-8 000 med hvitevarer inkludert. Lenke til kommentar
operg Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg ville bodd et sted i Sandviken, da sentrum etter min mening er for dyrt. Hvis man bor helt syd i Sandviken, syd for Rothaugen skole, har man enkel gaaavstand til sentrum, og bussforbindelsene til NHH er ogsaa gode. Jeg kan dog tenke meg at leieprisene i dette omraadet er relativt hoeye. Lengre nord (rundt Amalie Skrams vei, kanskje) havner man et sted der man verken har kort gaaavstand til NHH eller sentrum, selv om bussforbindelsene hver vei selvsagt er gode. Hvis du skal bo kloss oppi NHH ville jeg nok valgt en bolig fra SiB, men jeg kan ikke si noe om kvaliteten paa disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå