Jan1991 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 De har vel fått den inn på mpx.no også? Link: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=602030 Er fryktelig i tvil mellom Asus G73JH HD+, MSI GT740 og HP Envy HD+. Jeg skal inn i førstegangstjeneste, og det kommer for det meste til gå i spilling av enkle spill som FM og Cs, men vurderer sterkt å kjøpe meg noen nyere (og litt mer ytelseskrevende) spill, så jeg har noe nytt å gjøre når jeg kommer inn. Men det skal gå mye i film og spill. Vil jeg ha god nytte av en Full HD skjerm da, eller vil jeg ikke merke store forskjellen? Ser nemlig at HP Envy Full HD er litt billigere enn FUll HD til Asus G73JH. Noen som vet hvilken av de jeg bør velge? Hos MPX.no får jeg 25%, så det er nesten der jeg må bestille fra. Så MSI er jo egentlig utelukket. Har en makspris på 10K, så med litt prosenter så er det kanskje noen av de litt dyrere maskinene som virker interessante? Kom med alternativer! Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 De har vel fått den inn på mpx.no også? Link: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=602030 Er fryktelig i tvil mellom Asus G73JH HD+, MSI GT740 og HP Envy HD+. Jeg skal inn i førstegangstjeneste, og det kommer for det meste til gå i spilling av enkle spill som FM og Cs, men vurderer sterkt å kjøpe meg noen nyere (og litt mer ytelseskrevende) spill, så jeg har noe nytt å gjøre når jeg kommer inn. Men det skal gå mye i film og spill. Vil jeg ha god nytte av en Full HD skjerm da, eller vil jeg ikke merke store forskjellen? Ser nemlig at HP Envy Full HD er litt billigere enn FUll HD til Asus G73JH. Noen som vet hvilken av de jeg bør velge? Hos MPX.no får jeg 25%, så det er nesten der jeg må bestille fra. Så MSI er jo egentlig utelukket. Har en makspris på 10K, så med litt prosenter så er det kanskje noen av de litt dyrere maskinene som virker interessante? Kom med alternativer! MPX har ikke på lager. Kan ikke stole på lagerstaus på Prisguiden her. Er bare de 2 nevnte butikkene på forrige side som har dem inne nå. Kjipt at ingen andre har noen bekreftet levering. Vurderte Envy, men har lest at den blir utrolig varm på venstre side der en holder hånden så den er uaktuell for meg dessverre da jeg synes designet er ganske fint. Lenke til kommentar
Jan1991 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, vet det. Men når tror dere at de får den inn på mpx? Noen som vet om noen tilsvarende alternativer på mpx? Har rimelig lyst på den Asusen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå