BadFurDay Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Etter å ha tittet litt rundt her inne, og andre steder på nettet så er jeg litt klokere og litt mer forvirret enn jeg var fra før Har sett Canon HV40 anbefalt en del steder. Men dette er vel noen år gammelt? Jeg ser at diverse nettbutikker har det på lager, men Elkøp f.eks. hadde det ikke i sortimentet deres. De hadde derimot et Canon HF S200. Hvilket av HV40 og HF S200 er å anbefale? Eventuelt andre kameraer i samme prisklasse som er et bedre kjøp? Når jeg nå skal kjøpe et kamera så vil jeg gjerne ha noe av bra kvalitet, og som vil holde en lang stund fremover. Budsjettet ligger på rundt 8000,- Noen som kan litt mer om dette som kan hjelpe meg med å velge? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg ville valgt Panasonic HDC-TM700 som førstevalg. Andrevalg til ca 8 000,- er Panasonic HDC-SD700, som er det samme kameraet men uten internminne. Kameraet ligger på topp i camcorderratings, og har god automatikk, mange manuelle innstillinger om man ønsker, og noe av det viktigste er vidvinkelen. Slipper å kjøpe vidvinkellinse som må skrus av og på hele tiden. Som tredje og fjerdevalg kommmer Canon HF S21 og Canon HF S20. Lykke til. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Takker for det! Vekket litt interesse for Panasonic det der Det blir i såfall SD700 modellen pga prisen. Har sjekket litt priser nå. Første jeg legger merke til er hvor utrolig stor forskjell det er på prisene rundt om kring. Billigste jeg har funnet er 7599,- fra FotoKnudsen (bare synd de ikke har det på lager enda). Jeg syns nesten det er litt hårreisende at samme kamera skal være over 2000,- dyrere i en annen butikk (Foto og Video, hvor de har det på lager ). Vet noen om FotoKnudsen opererer med samme priser i fysisk butikk som på nett? Og eventuelt en fysisk butikk i Oslo som har bra utvalg i kamera? Lenke til kommentar
torve Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Takker for det! Vekket litt interesse for Panasonic det der Det blir i såfall SD700 modellen pga prisen. Har sjekket litt priser nå. Første jeg legger merke til er hvor utrolig stor forskjell det er på prisene rundt om kring. Billigste jeg har funnet er 7599,- fra FotoKnudsen (bare synd de ikke har det på lager enda). Jeg syns nesten det er litt hårreisende at samme kamera skal være over 2000,- dyrere i en annen butikk (Foto og Video, hvor de har det på lager ). Vet noen om FotoKnudsen opererer med samme priser i fysisk butikk som på nett? Og eventuelt en fysisk butikk i Oslo som har bra utvalg i kamera? Elkjøp.no hadde det på tilbud nå i helgen til 6995,-. Fotophono har det nå til 7995,- Lenke til kommentar
LIZZARD Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Takker for det! Vekket litt interesse for Panasonic det der Det blir i såfall SD700 modellen pga prisen. Har sjekket litt priser nå. Første jeg legger merke til er hvor utrolig stor forskjell det er på prisene rundt om kring. Billigste jeg har funnet er 7599,- fra FotoKnudsen (bare synd de ikke har det på lager enda). Jeg syns nesten det er litt hårreisende at samme kamera skal være over 2000,- dyrere i en annen butikk (Foto og Video, hvor de har det på lager ). Vet noen om FotoKnudsen opererer med samme priser i fysisk butikk som på nett? Og eventuelt en fysisk butikk i Oslo som har bra utvalg i kamera? Elkjøp.no hadde det på tilbud nå i helgen til 6995,-. Fotophono har det nå til 7995,- Jeg var heldig og fikk kjøpt dette i helgen, gleder meg til det kommer i posten.. Men når det er sagt, kan du ikke gå på elkjøp og få det til samme pris som fkpro? har ikke elkjop prisgaranti? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Åh, nedtur. Alltid litt for sent ute :\ Jode har prisgaranti. Men er ikke fkpro en nettbutikk? Tror ikke det samme gjelder da skjønner du Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Endte opp med Canon HF S20 til 8200 fra Elkjøp =) Skal hente det i butikken om et par timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå