oye Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Oppdaget denne solide rusa ikke langt fra teltet en morgen. Hva kan det ha vært? Så ingen sauer i området. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Var du alene på telttur? Lenke til kommentar
oye Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Fant bilde fra elg på http://www2.hihm.no/naturfag/Spor/Elg1.htm: Mulig at det var en stor elg med løs mage? Det er min str. 44 støvel som vises på bildet. Bildet ble tatt ved en fjelltopp i Snillfjord. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er nok ikke bjørn... Bjørnebæsj ser omtrent ut som frokostblanding (masse bær og pinner og gress) og konsistensen er omtrent som en litt middels hard menneskebæsj. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det der er sauedritt Litt usikker på akkurat den, siden sauer vanligvis pleier å legge perleformet avføring. Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er nok litt for stor til å være en sauebæsj tror jeg. Holder en knapp på elg med vondt i magen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er nok for stort til å være avføring fra sau, ja. Elg-avføring har jeg aldri sett (vestlending), men regner med den, som hjorten, også har kuleformet? En ser visse antydninger til kuler her, så vondt i magen har den sikkert hatt! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det der er sauedritt Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det der er vertfall IKKE elg bæsj. Ser elg avføring flere ganger i måneden og har aldri sett sort bæsj bare brun. Som ser sånn ut: Tipper på at det der er sau. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det der er sauedritt Litt usikker på akkurat den, siden sauer vanligvis pleier å legge perleformet avføring. Villig til å sette både gård og grunn på at det der er sauedritt. Større sauer driter sånne klumper. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg holder en knapp på elg. Kan selvfølgelig være sau også, men jeg tror det er elg. Har sett elg som har etterlatt seg lignende hauger. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg holder en knapp på elg. Kan selvfølgelig være sau også, men jeg tror det er elg. Har sett elg som har etterlatt seg lignende hauger. Hahaha, hva får deg til å tro det er elg? Kan love deg det ikke er skogens konge i alle fall. Skutt to av dem selv, så vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 sauebæsj.. uten tvil!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så det var der jeg la den, det det er en Gunfreak bæsj 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå