Merethe_L Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Android system 96% Celle stand by 2% Telefon ikke i bruk 2% Ja, jeg er altså helt jomfru på dette andriod greiene og alt det.. Men ovenfor er altså det som står om mitt batteribruk på min nye desire.. HVA vil dette si? Jeg har tatt av det trådløse nettet og bluetooth til vanlig og tar det bare på om jeg skal på nett o.l.. Har da tenkt på regningen..;P Men er det ikke det andriod systemet som gjør at jeg betaler for data..? Er som sagt heeelt på nye veier her, så sitter pris på litt klarhet;) Lenke til kommentar
practiz Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Last ned det som heter advanced task killer fra android market, det er ett enkelt litenprogram som "dreper" programmer som går i bakrund, jeg er ikke på mer enn 3% på android systemet når det gjelder batteribruk. sitter for øyeblikket å skriver fra Galaxy S ;-) Lenke til kommentar
Merethe_L Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Last ned det som heter advanced task killer fra android market, det er ett enkelt litenprogram som "dreper" programmer som går i bakrund, jeg er ikke på mer enn 3% på android systemet når det gjelder batteribruk. sitter for øyeblikket å skriver fra Galaxy S ;-) Hmm...hvordan finner jeg det..? Kan du gå gjennom menyene for meg..? ;/ Prøvde meg litt frem nå, men kom bare en M/brev oppe i høyre hjørnet..hva betyr det da..:/ Endret 13. juli 2010 av Merethe_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå