BeeGee Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) f/10 Iso-100 1/400 sek 17mm brennvidde Etterbehandlet i Adobe Lightroom. Canon EOS 7D Knusende kritikk takk Edit: Nedskalert... Endret 12. juli 2010 av BeeGee Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dette blir desverre litt ødelagt av mangel på symmetri. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Dette blir desverre litt ødelagt av mangel på symmetri. Tusen takk for tilbakemelding. Kan du utdype litt? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 bra motiv for symmetri. men blir ødelagt av vinkelen du har tatt bildet og skyggen fra sola. hvis det hadde vært i boks så hadde det blitt et flott bilde. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg skulle ønske at brygga gikk RETT UT i bilde, samt at skyggen fra rekkverket var ned på brygga. Ellers synes jeg det var fine toner i bilde Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg setter stor pris på de som setter fingeren på det som ikke er bra, fordi det som er bra, det har jeg jo lært, men det som er viktig, er å lære det jeg ikke får til enda. Så takk for innleggene Endret 13. juli 2010 av BeeGee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå