vatle87 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Halla. Noen som kan svare på at den nye pcen min Acer Aspire 5739 G klikker under spilling? etter 10 min spilling hopper den ut av spillet. og en det kommer opp at skjermdriver er gjennoprettet. eg har lastet ned og installert siste NIVIDA sin men den forsetter å klikke under spilling. noen som kan svare på det? siden eg spiller et spill fra 07 så burde pcen min ta den:( Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Reformater. Det er den kjappeste løsningen på problemet. - Ellers kan du kjøre Prime95 og se på temperaturen på prosessoren med Everest i bakgrunnen. - Du kan kjøre Memtest86 i 10 timer for å se om det er feil med ramen. - Se på alle temperaturene på hardwaret ditt under load. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Prøv også dette: Guru 3D Drive Sweeper Husk bare å rense driver for skjermkortet, installer så på nytt (den seneste) driveren for ditt skjermkort. Evt. last ned driveren som pc-leverandøren din anbefaler på sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå