Hjelp!!! Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Får ikkje fjerna defense center, defense center utgir seg for å vere eit virus prog. Har prøvd å fjerna det med Malwarebytes Anti-Malware, avir antivirus og avg free trial. Fant ein link her Står der at du skal bruke spyware doctor, men har brukt opp trial perioden min med det programmet fra før Prøvde meg med manual removal, men er ikkje sikker på om eg gjorde det heilt rett, fant ikkje alle register nøkklane som eg skulle fjerne. Noken som har noken tips elle gode program eg kan fjerne dette med? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, Følg veiledningen som er linket øverst i signaturen min og post evnt loggene fra tidligere mbam søk. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Køyrde mbam og fekk slette noken defense center filer, men når eg køyrde combofix så kom det opp at det var root kit aktivitet og at dataen måtte restartes. Har mbam logg men ikkje på denne dataen. Men korleis finner eg den root kit aktiviteten og fjerner den sånn at eg får køyrd combofix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå