christhenoob Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Før du leser/kommenterer: - dette er IKKE en salgsthread, jeg spør bare om prisantydning - Strømforsyningen har et par riper i seg, og har stått i et system i godt over 1 år. Jeg har kjøpt MDPC sleeving, og har sleevet 24pin, 4x8pins pc kontakter, og en/to s-ata strømkabler. Etter sleevingen, har strømforsyningen fungert like bra, og det viser jo til at jeg ikke har gjort noe feil. sleevingjobben er gjort nøye, og jeg er relativt fornøyd med resultatene. Jeg sier relativt, fordi jeg har sett fantastiske sleeving resultater på xtremesystems. Sleeving "temaet" er forresten svart/grønt. Nå for tiden koster den (billigste butikk) 1749kr. JEg kjøpte min for 1800kr, og har påkostet den sleeving verdt 800kr++ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du får ikke noe særlig ekstra for sleeving, uansett koster ikke sleeving så mye fra mdpc-x. Jeg vil si du får en 800-950 kr for den, du får ikke noe ekstra peng for sleeving vist det ikke er en svært bra jobb, men det kan ikke dømmes uten bilde. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 skjønner hva du mener Tj-nome! Har selvfølgelig ikke bildene lengre, men kan laste opp et par når jeg er ferdig med de siste 3 ledningene av 24-pin'n Håpet derimot på noe rundt 1300-1400kr. Er det altfor mye å be om, for en psu som fortsatt har 4 års garanti igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå