Gå til innhold

Steder å dra til, eller ting man kan gjøre for en billig pris i Norge!

Anbefalte innlegg

Hei alle ferie mennesker! Jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å diskutere, dele erfaringer og komme med anbefalinger til hva man kan gjøre i Norge som ikke krever så mye penger, men som alikevel kan være moro! Kanskje noen kunne tenke seg å anbefale et sted de har vært nylig, eller hvor de kommer fra? :thumbup:

Det jeg kan dele med dere er at jeg nylig var nede på sørlandet i området Kristiansand, Arendal. Der hadde vi flott vær begge de ukene vi var der. Vi var i dyreparken og på stranda. Så var vi på hovefestivalen på Tromøya (Arendal), og det er noe jeg kan anbefale alle til å bli med på neste år! Var ikke spesielt dyrt, men fy så gøy vi hadde det! Sol, øl og campingliv med dødsbra konserter hele tiden! :tease: Noen andre som kan anbefale noen festivaler de har vært på? I tillegg var vi en tur i Voss, og det var helt supert! Rafting bør PRØVES!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker du å se naturområder kan du ikke unngå en tur til Hardangervidda. Har nettopp vært der, og jeg har alltid visst at Norge har fin natur, men jeg visste aldri at jeg ville finne noe som kan kalles direkte skjønnhet. Du trenger ikke å være naturfanatiker og campingdilla for å være enig med meg her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...