Tunfisk Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jeg har en Lenovo Thinkpad R61i som jeg trenger kjøpe ny lader til. På den gamle laderen min står det AC Adapter 65W 20V. Og da jeg gikk på lenovo sine hjemmesider for å finne laderen jeg trenger fant jeg en som er 65W men står ingenting om hvilken volt output den har. Den står however under kategorien " AC Adapters - Lenovo 3000 & ThinkPad R60/T60/X60/Z60 Series > " Altså, for R60 series, sant? Så finner jeg denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354640 laderen fra komplett.no som har utgangsspenning på 11,5-18V, og produktnummeret passer overens med den fra Lenovo sine hjemmesider. Min thinkpad er ikke listet under "kompatibel med". Så det jeg egentlig lurer på er om jeg kan bruke denne ladern med output spenning på 11,5-18v på istedetfor min gamle lader som det står 20v på. For viss ikke, finner jeg ingen annen på hverken komplett.no eller hos Lenovo sine hjemmesider.. Takker hjertelig for svar! Endret 12. juli 2010 av Tunfisk Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde sendt en mail til komplett og fått dem til å sjekke opplysningene. Du må ha en adapter med samme utgangsspenning som den du har. +/- 0.5V går oftest bra, men er ikke å anbefale det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå