Gå til innhold

Hvor traine security?(morrowind)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags mission er det? Er Knight of the Empirial Dragon (master) i imperial legion, har aldri trent security-skillen. Bruker spells istedet hvis jeg må bli usynlig. Og låste dører har jeg trent opp Alteration så jeg kan bruke Open lock-spells, og er døra/kista for høy level, fins det scrolls som Ekash' locksplitter, som tar lvl100 låser. Den finner man oftest i kister og tønner i huler med badguys i eller Daedric shrines.

Ellers kan man lage/kjøpe enchanted items med 100-100 i lockpick, har ei skjorte som gjør det.

Lenke til kommentar
og er døra/kista for høy level, fins det scrolls som Ekash' locksplitter, som tar lvl100 låser. Den finner man oftest i kister og tønner i huler med badguys i eller Daedric shrines.

Den må være innmari sjelden, har vært "overalt" og aldri sett den. Har du noen eksempler på steder?

Ellers kan man lage/kjøpe enchanted items med 100-100 i lockpick, har ei skjorte som gjør det.

Kan ikke lage, (er kriger) men hvor kan man kjøpe? Da jeg runda det, gikk jeg bare forbi alt med lvl100 låser. :-?

Lenke til kommentar

Har ikke eksempler, siden jeg også har vært "overalt", dvs. raida alle småhuler og shrines jeg kom over mens jeg labba rundt mellom byer.

Var Crusader, siden den har bra mix mellom fighter og mage. Heavy armor, longsword og destruction i primary skills, og alteration, restoration og armorer +++ i minor skills. Mao. kunne jeg slakte med sverd, bruke fine fireball-spells, heale meg selv og åpne låser.

Mulig du ikke finner ekash' locksplitter hvis den kun dukker opp når du er over en spesiell level. Får aldri kjøpt den i butikker.

Enchanted items kan du lage i enkelte butikker (ganske mange).

Da må du først ha en soul gem med et elleranna monster fanga i. Disse finner du/får kjøpt overalt. Jo større soulgem, jo flere charges får itemen du lager. Og jo større monster du har fanga i den, jo kraftigere enchantment kan du lage. Må bruke en eller annen form for Soul Trap-spell/scroll på monster før du dreper dem, så fanger du dem i soulgem automatisk når det dør.

Når du så finner ei sjappe som har Enchant Items som menyvalg,

velg det, så åpne inventory og dra en fyllt soulgem over i ene vinduet, og en item (f.eks noe du har på deg hele tida, exquisite klær har bedre enchant enn vanlig klær, ringer etc), velger effekt du vil ha, velger styrken, og håper du har nok penger (svindyrt ofte).

Du kan lage konstant effekt-items (f.eks. konstant healing) kun hvis du har fanget en Golden Saint eller Ascended Sleeper i en Grand Soul gem.

GS og AS treffer du ikke på før du er minst lvl 20.

Good luck.

Lenke til kommentar

Det er sant, du får kun frem spell-effekter du har brukt eller lært tidligere i spells. Så hvis du har 0 magi-erfaring og aldri har kastet en eneste spell får du nok ikke enchanta så mye likevel.

Men det er jo bare å betale for trening i spellskills det, hvis du har råd.

Kan virke ganske forvirrende nå, men du forstår det med en gang du prøver det selv i spillet og ser det.

Oh well, istedet for å mate det inn med teskje i utallige lange poster her (enchanting er et kapittel for seg selv), henviser jeg til Enchantment FAQ på GameFAQS.

Lenke til kommentar
V[]bster"]Hei, jeg finner fader ikke noe sted å traine security!

Jeg trenger det på ett mission for the imperial legion.

Har tatt alle missions i fighters guild nå (er guild master)

Men iallefall hvor kan jeg traine security?

Master traineren til Security (Trener opp til 100) finner du faktisk i Balmorra, se etter en High Elf som heter Hecerinde. Du finner han i Hecerinde's House (Døhh).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...