morgan_kane Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, mest sannsynlig er det deamon tools som gjorde at PCen min ikke ville starte opp på vanlig måte. Men innstalerte sandbox før deamon tools og hadde en restart så tror det er minimal sjanse for at det er det som er problemet. Men ihvertfall, jeg giddet ikke å reboote maskinen min med en gang og lurer på om det kan ha skapt noen slags konflikt? Fikk startet maskinen min i sist fungerende konfigurasjon og tror at alt funker nå? kan det stemme? Har fjernet både sandbox og deamon tools nå og tror at jeg ikke vil få problemer mer. Andre som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 aldri hatt et eneste problem med daemontools og har aldri brukt sandbox Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ser denne er gammel men. Bruker daemon tools selv, og har ingen problemer. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei, mest sannsynlig er det deamon tools som gjorde at PCen min ikke ville starte opp på vanlig måte. Men innstalerte sandbox før deamon tools og hadde en restart så tror det er minimal sjanse for at det er det som er problemet. Men ihvertfall, jeg giddet ikke å reboote maskinen min med en gang og lurer på om det kan ha skapt noen slags konflikt? Fikk startet maskinen min i sist fungerende konfigurasjon og tror at alt funker nå? kan det stemme? Har fjernet både sandbox og deamon tools nå og tror at jeg ikke vil få problemer mer. Andre som har hatt samme problem? En del spill kommer med 'kopibeskyttelse' som kan finne på å herpe systemet ditt hvis den kommer over daemon tools og lignende verktøy. Mulig du nettopp har oppdaget hvor fantastisk DRM er for lovlige kunder..? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Har ikke innstalert noen spill, men klarte faktisk å fikse PCen. Kom meg inn i sikkerhetsmodus og avinnstalerte deamon tools og sandbox og så sletta eg alt som hadde med det å gjøre. Startet så PCen i sist fungerende oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå