Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) er det bare hos meg at spotify lukker seg når jeg prøver å åpne "prefereces"? er det bare hos meg at spotify lukker seg når jeg prøver å åpne "prefereces"? Huh; her også. HP 6710b med Ubuntu 10.04 32-bit Fungerte fint her før, men etter update for noen dager siden, så funker det ikke lenger. Da må de vel klare å fikse det gijen også De jobber med en fix: This happens on all versions right now. We are working on a fix. Kilde: http://getsatisfaction.com/spotify/topics/spotify_crashes_when_i_clicked_on_preferences Endret 19. juli 2010 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Samme resultat. Må bare si, lyden er _betraktelig_ bedre enn gjennom wine, det er så merkbart at jeg hører forskjell selv på laptop-høytalerne. WINE kjører lyd på 16 bit, det er dog mulig å få noen applikasjoner/spill til å kjøre høyere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Men lyden som går gjennom wine blir langt fra perfekt, høres ofte ut som om lyden har blitt omkomprimert til litt kjip 96kbit mp3. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Samme resultat. Må bare si, lyden er _betraktelig_ bedre enn gjennom wine, det er så merkbart at jeg hører forskjell selv på laptop-høytalerne. WINE kjører lyd på 16 bit, det er dog mulig å få noen applikasjoner/spill til å kjøre høyere. CD-lyd er også "bare" 16 bit, men låter likevel veldig bra. Så det er ikke nødvendigvis oppløsningen Wine sliter med. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 EN ting som irriterer litt, når jeg har spotify kjørende så må jeg trykke på slå ab to ganger for at maskina skal slå seg av... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) CD-lyd er også "bare" 16 bit, men låter likevel veldig bra. Så det er ikke nødvendigvis oppløsningen Wine sliter med. Det er jeg klar over, men konverter noe fra 24 bit til 16 bit så skal du høre hva jeg mener. Endret 4. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Tja, mtp at det er digitalt ukomprimert, så er det strengt tatt minimalt med tap å snakke om, om programvaren kan håndtere det ordentlig. Noe wine ikke gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Men, Wine er og vil alltid være en halvveis løsning. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2010 Rapporter Del Skrevet 4. august 2010 Men, Wine er og vil alltid være en nødløsning. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ingen flere som får segmentation fault? Har også byttet autologin til 0. Fungert rett etterpå, men når jeg restartet begynte det å klikke igjen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg får SIGPIPE rett som det er, mer eller mindre av seg selv. Mistenker segfault og en del ganger når jeg høyreklikker på noe, for då forsvinner heller programmet av seg selv, men det har jeg ikke fått gdb output på enda. Typisk at det aldri skjer når man debugger... Om du har Qt 4.7, er forøvrig det problemet ditt. "We are aware of an issue with QT 4.7 and Spotify and hope to be able to address it for the next release. Until then, please avoid using QT 4.7 whenever possible." Haha, faen, så dum skulle det ikke være lov å være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå