Gå til innhold

Spotify for Linux

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

er det bare hos meg at spotify lukker seg når jeg prøver å åpne "prefereces"?

er det bare hos meg at spotify lukker seg når jeg prøver å åpne "prefereces"?

Huh; her også.

HP 6710b med Ubuntu 10.04 32-bit

Fungerte fint her før, men etter update for noen dager siden, så funker det ikke lenger.

Da må de vel klare å fikse det gijen også :)

De jobber med en fix:

This happens on all versions right now. We are working on a fix.

Kilde: http://getsatisfaction.com/spotify/topics/spotify_crashes_when_i_clicked_on_preferences

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Samme resultat.

Må bare si, lyden er _betraktelig_ bedre enn gjennom wine, det er så merkbart at jeg hører forskjell selv på laptop-høytalerne.

WINE kjører lyd på 16 bit, det er dog mulig å få noen applikasjoner/spill til å kjøre høyere.

CD-lyd er også "bare" 16 bit, men låter likevel veldig bra. Så det er ikke nødvendigvis oppløsningen Wine sliter med.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg får SIGPIPE rett som det er, mer eller mindre av seg selv. Mistenker segfault og en del ganger når jeg høyreklikker på noe, for då forsvinner heller programmet av seg selv, men det har jeg ikke fått gdb output på enda. Typisk at det aldri skjer når man debugger...

Om du har Qt 4.7, er forøvrig det problemet ditt. "We are aware of an issue with QT 4.7 and Spotify and hope to be able to address it for the next release. Until then, please avoid using QT 4.7 whenever possible."

Haha, faen, så dum skulle det ikke være lov å være...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...