tormi Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hmmm. Har bestillt en Desire men leveringstiden er jo helt sinnsyk. "Antatt" inn til butikk 24.8.2010. Har derfor begynt å tenke på andre telefoner. Hva med SE X10? Latterlig at den bare har Android 1.6 men den blir vel snart oppgradert. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hmmm. Har bestillt en Desire men leveringstiden er jo helt sinnsyk. "Antatt" inn til butikk 24.8.2010. Har derfor begynt å tenke på andre telefoner. Hva med SE X10? Latterlig at den bare har Android 1.6 men den blir vel snart oppgradert. Hva ville dere gjort? Jeg ville kjøpt Galaxy S den er jo klart bedre en begge disse.... http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s/77187/konklusjon Lenke til kommentar
tormi Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Ikke uenig med deg der, men den telefonen har ikke engang bekreftet leveringstid. I tillegg er den jo en del dyrere da, men telefonen ser skikkelig rå ut. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ikke uenig med deg der, men den telefonen har ikke engang bekreftet leveringstid. I tillegg er den jo en del dyrere da, men telefonen ser skikkelig rå ut. Den er da på lager i de fleste nettbutikker.... https://prisguiden.no/produkt/124614 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Om kamera er viktig så er jo X10 bedre, men ellers ville jeg mye heller hatt Desire. Galaxy S virker bra, men personlig syntes jeg Touch Wiz, som Samsung legger oppå Android, er trist. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Om kamera er viktig så er jo X10 bedre, men ellers ville jeg mye heller hatt Desire. Galaxy S virker bra, men personlig syntes jeg Touch Wiz, som Samsung legger oppå Android, er trist. Tull det er lite forskjell også delte meninger om hva som er best... Gå for Galaxy S den banker Desire på alle felt det er bare å lese testene... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er da vel ingen tvil om tvil om at X10 har bedre kamera enn Desire? Galaxy S er bedre enn Desire og X10, men X10 slår begge på kameradelen. Om det er viktig for brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå