Lekr Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bestilte nesten uten å tenke oss om, og betalte 765 kr for å reise i Tsjekkia i fire dager. Nesten 200 kr per dag. Så finner jeg ut at Tsjekkia er et av de billigste landene å reise i, og jeg fikk opp et eksempel hvor en 75 min togreise koster ca 1 euro. Da skal du reise ganske mye før du kommer opp i 765 kr i løpet av fire dager. Man får vel nesten ikke gjort stort annet enn å sitte på toget? Samtidig burde jo en firedagers-billett koste langt mindre per reise/dag enn om man skal betale for én reise eller én dag av gangen. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 du har bestilt gjennom et reiseselvskap eller noe? de tar altid mye penger for ting du kan gjøre selv på noen få minutter. samme med kilroy de tar veldig veldig veldig høye priser for ting som koster langt under halvparten om man fikser ting selv Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøpte på interrailnet.com. Sant at man som regel tjener på å gjøre det selv eller på en mer tungvint måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå