Cleafox Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jeg har et STORT problem akkurat nå. Jeg tok ned stasjonær PC'en min hjemme, og fikk den kjørt opp til kjæresten min. Jeg har koblet den opp, og starter den opp, men skjermen viser ingenting. En av de første gangene jeg startet opp PC'en etter at jeg har flyttet den opp hit er at jeg fikk frem bootinga på skjermen, men windows 7 load frøys. Jeg tok en svensk en og holdt inne av-knappen i noen sekunder slik at den slo seg av. Når jeg slo den på igjen så fikk jeg ikke frem noe på skjermen, skjermen registrerer ikke at noe er tilkoblet eller noe. Jeg vet ikke om dette har noe med problemet å gjøre, men rett før jeg flyttet opp PC'en endret jeg plassering på RAM brikkene, 3x Corsair Dominator. Jeg har byttet plassering på skjermkort, og RAM brikker slik de var orginalt ;s Min misstanke er at strømstyrken kanskje ikke er helt stabil her slik at skjermkortet ikke får sendt ut signalene skikkelig. Jeg har sjekket alle kablene og alle sitter slik de skal, så tror ikke det er noen problemer der. Hardware: PSU: Corsair TX 750W RAM: Corsair Dominator (6GB) CPU: Intel i7 - 860 Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 HK: Asus Maximus III Extreme Dette haster egentlig, så hadde vært supert med noen raske svar ;-) --------------- Problemet er løst, problemet var at to av RAM brikkene ikke satt skikkelig ned. Endret 12. juli 2010 av Cleafox Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Slå av strøm, dra ut alle kabler og resett cmos i min. 30 sekunder så skal du se det ordner seg. Virker ikke det så forsøk med kun en minnebrikke, evt. la denne bytte plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå