e_rik Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Hei! Min søsster har en HP Pavillion Dv5000 laptop, kort fortalt var plutslig skjermen negativ en dag hun startet den opp. Fargene er negative også før windows booter, og da er det vel mer sannsynlig at dette er et harware problem(skjerm, skjermkort etc.) en et software problem(?) Har reinnstalert skjermkortdriver uten at det ble noe bedre av det. Så jeg lurer på om noen her inne vet hva feilen kan være? Selv regner jeg med at det er i skjermkort eller skjerm feilen ligger, og ettersom pcen er såpass gammel er det uaktuelt å bytte hardware. På forhånd, takk for svar! /Erik A Endret 12. juli 2010 av e_rik Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Kan være skjermkabelen som er dårlig hadde et problem med dette på min gamle palivion dv8000 og hvis jeg da dytta litt på skjermen så ble den "normal" igjen. -- Bjørnar Rait.no Endret 30. juli 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå