Gå til innhold

HTC Desire, Samsung Galaxy S eller Iphone4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desire - Proff, med siste Android (ikke 2.2 da). Kommer litt til kort i forhold til de to andre.

Galaxy S - Er vel råeste på markede nå. Personlig syntes jeg dog Samsung's Touch Wiz er trist.

iPhone - Er også en av de råeste telefonene nå. Rått kamera og skjerm (Samsungs har bedre sortnivå). App Store er fortsatt bedre enn Android Market, iallefall så lenge ikke vi får betalingsapp'er på Android her enda.

Du får lese tester og se videoer på Galaxy S og iPhone 4 og se om det er noe spesielt du liker eller misliker på hver av de. :)

Lenke til kommentar

Har en Desire som jeg kjøpte for halvannen måned siden. Beste telefonen jeg har hatt hittil, men jeg må si at Galaxy S ser mer fristende ut. Tenker faktisk på å selge min Desire, og skaffe en Galaxy S :)

Lenke til kommentar

Antenne"problemet" på iPhone bør ikke være en grunn til å ikke vurdere den. For det første så er det ikke et reelt problem her i Norge hvor vi har gode nett, og for det andre så skal nok dette problemet bli fikset i software. Og har du en bumper/cover så oppstår ikke problemet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...