petterg Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Min tattoo fant ut at å skru av trykkfølsomheten i skjermen var en god ide. (Telefonen er ikke rooted.) Jeg tenkte en reboot kunne være en løsning og nappet ut batteriet. Ved oppstart kommer jeg da til å taste pinkode - noe som ikke går så bra når skjermen ikke reagerer på trykk. Er det noen måte å ta backup av sms og ringeloggen i en slik situasjon? Jeg får opp filene når den er koblet til med usb, men sms og logg ser ikke ut til å være blandt disse. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Hmmm Noen forslag til hvor jeg burde stille dette spørsmålet? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Løsning: Til alt hell hadde jeg USB-debug slått på. (Aner ikke hvorfor. Står den kanskje på som default i tattoo?) Dermed gikk det an å få shell på telfonen med adb (del av android sdk) og dermed overføre de respektive databasefilene til minnekort og pc. Databasene kan fint leses med sqlite på pc'n. Neste utfordring i dette prosjektet er å legge alt dette inn på en X10... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå