hvakrg Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Microsoft er veldig flinke til å pushe Silverlight, så Adobe må nok gjøre store endinger ja, satt og så på WPC i dag og den silverlight appen de viste frem under en HW-demo var virkelig nydelig. Det var rett og slett den siste Star Trek filmen med menyer og kapitler, og man kunne trykke på en skuespiller i filmen og få opp informasjon om den, videre kan man velge å få mer info, og da får man opp ett Bing-søk med denne karakteren, det samme kan man gjøre med skuespilleren. Dette fungerte også på WP7. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg synes Adobe bør konsentrere seg om å støtte åpne standarder fremfor å være så fryktelig opptatt av Flash. Flash er et av nettets verste sikkerhetsmareritt akkurat nå. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er mye som har sikkerhetsbrister av det vi har av software på PC'en. Jeg føler meg ikke spesiellt utsatt med hensyn på Flash. For meg er Flash bare nok en ekstra ting å være oppmerksom på hva sikkerhet angår. @snartenkt: Har du skråsikre eksempler på svakhetene angående Flash spesiellt? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du er spesielt utsatt når du bruker Flash fordi Flash finnes på noe slikt som 95% av verdens PCer, noe som betyr at det er et veldig fristende mål. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 @snartenkt: Har du skråsikre eksempler på svakhetene angående Flash spesiellt? Du er spesielt utsatt når du bruker Flash fordi Flash finnes på noe slikt som 95% av verdens PCer, noe som betyr at det er et veldig fristende mål. Du svarte ikke akkurat på en spesifikk svakhet med Flash da Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hva mener du? Det har da vært flere alvorlige sikkerhetshull i Flash i det siste, og ett eneste sikkerhetshull gjør 95% av verdens PCer vidåpne for virus og annet grums. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Adobe støtter flash og html5, ser ikke noe galt i å støtte flere konkurrerende teknologier. Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Blir gøy å se hva de får til, spesielt med tanke på at jeg spiller en del flash spill! o.o Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 @snartenkt: Hva er det ferskeste eksempelet du kan finne, å vise til (sikkerhetshull i Flash)? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 @snartenkt: Hva er det ferskeste eksempelet du kan finne, å vise til (sikkerhetshull i Flash)? Du tuller vel nå? http://secunia.com/advisories/search/?search=adobe+flash F.eks. denne ekstremt kritiske fra slutten av forrige måned: http://secunia.com/advisories/40026/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå