InstanZ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Lurer på om Audi S3 Grill passer til en Audi A3 med orginal frontfanger? Liksom bare ta av den gamle grillen og sette på denne. S3 Grill : Hvilken andre griller passer? Feks Hvilken muligheter har man når det gjelder grill på en Audi A3? Har feks sett en Audi TT med S6/s8 Grill.. Endret 12. juli 2010 av InstanZ Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Først, 8P kom vel ikke før i 2004/05... (?) Men ja, grillen passer. Men spørs om du ikke må av med hele framfangeren for å få festet den, noe usikker her. Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Først, 8P kom vel ikke før i 2004/05... (?) Men ja, grillen passer. Men spørs om du ikke må av med hele framfangeren for å få festet den, noe usikker her. Takk for svar, jeg lurer på også å kjøpe Devil Eyes, men det jeg lurer på er hvilken som er tøffest? Chrome eller black? Bilen min er blå. Skal kjøpe LED foglights snart også. Endret 12. juli 2010 av InstanZ Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Man skal alltid være forsiktig med hva man gjør med en bil. Det er en balansegang på en knivegg hva som er fint og hva som rett og slett blir for mye. Jeg har hatt en 2007 modell A3. Det jeg gjorde var sotede ruter, 30mm H&R senk, 19" hjul og aluspeilkapper. Det holdt i massevis. Så mitt råd til deg er, dropp nye frontlykter. Bruk pengene på felg og senk istedet. Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Takk : ) Da vet jeg hva jeg skal gjør med bilen. Legger ut bilde til deg såsnart jeg får delene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) S3 grillen passer bare til S-Line fronten, ikke den vanlige. Eller den passer, men det blir en glippe nederst. FK har mye som passer, som ser orginalt ut. Devil Eyes er nettopp det, djevelens verk. Endret 12. juli 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) S3 grillen passer bare til S-Line fronten, ikke den vanlige. Eller den passer, men det blir en glippe nederst. FK har mye som passer, som ser orginalt ut. Devil Eyes er nettopp det, djevelens verk. Glippe? Altså er dette merkbart tror du? Syne formen på grillen er helt den samme jeg, etter det jeg ser på bilder osv. Endret 13. juli 2010 av InstanZ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 S3/S-Line Grill er 2 eller 4 cm lavere enn vanlig grill. Men den er bare lavere nederst, altså under skiltrammen. Glippen blir synlig den. Der du har innfatningen på den grillen du har idag, vil du med S3 grillen få en glippe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå