peace2 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Youtube: er det lovlig å lage en liten webside som baserer seg på embeds fra youtube? websiden kan feks basere seg på et bestemt emne , feks animasjonvideoer. jeg finner ikke noe klart om dette , youtube tilbyr jo lovlig embed? noen som har lest terms angående dette? jeg finner ikke helt ut Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Youtube: er det lovlig å lage en liten webside som baserer seg på embeds fra youtube? websiden kan feks basere seg på et bestemt emne , feks animasjonvideoer. jeg finner ikke noe klart om dette , youtube tilbyr jo lovlig embed? noen som har lest terms angående dette? jeg finner ikke helt ut Hva har det med programmering å gjøre, egentlig? Radlekatt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det står ganske greit i EULAen egentlig. Ja, det er lov, men det kan ikke være solgte annonser på sider hvor Youtube-videoer er hovedinnhold. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Hva har det med programmering å gjøre, egentlig? Det ble litt vansklig å plassere tråden egentlig... kanskje off-topic ? Det står ganske greit i EULAen egentlig. Ja, det er lov, men det kan ikke være solgte annonser på sider hvor Youtube-videoer er hovedinnhold. Jeg tenkte å bruke JW player (litt mer fleksibel når det gjelder design) + legge til link slik at man kan se samme video direkte hos youtube, har ikke tenkt å ta med annonser egentlig... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Om bruk av andre avspillere enn standard vet jeg ikke, men forrige gang jeg leste EULA-en var det ganske greit å finne ut hva som var lov og ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå