knutsen92 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, stiller spørsmål her da dette er den mest aktive tråden. Jeg får 22k score på 3dmark06, noe som jeg syntes er noe lavt? Kjører stock settings på mitt 5870, sammen med en 1055T på 4GHz. Så er dette en score jeg kan dra langt ut med å overclocke skjermkort? Og er dette en score som er god? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Det er en ganske ok score. Selvsagt kan du tjene inn et par poeng med OC av skjermkortet, ram osv. Edit: Tråden høre ikke til i denne kategorien og du bør ikke poste fordi det er mest aktivet her. Du bør poste den der den høre hjemme! Den burde høre hjemme under Benchmarks og konkurranseklokking eller Overklokking! Endret 12. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Det er en ganske ok score. Selvsagt kan du tjene inn et par poeng med OC av skjermkortet, ram osv. Edit: Tråden høre ikke til i denne kategorien og du bør ikke poste fordi det er mest aktivet her. Du bør poste den der den høre hjemme! Den burde høre hjemme under Benchmarks og konkurranseklokking eller Overklokking! Ja, det jeg fullstendig klar over. Men ønsket kjapp respons, noe som jeg gjorde her umiddelbart. Denne tråden er jo aktiv 24 timer i døgnet, noe som imponerer meg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Mange brukere følger også med på Ubesvarte tråder og siste 24 timer tråden, så man kan få svar uavhengig av hvor man poster så lenge det er på diskusjon.no nettverket. Anbefaler deg dog å poste i riktig kategori fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå