Tunky Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Heisann. Har et par spørsmål rundt ferje til England. Før i tiden tok jo skoleklasser ferje over havet støtt og stadig, men nå finner jeg ingen selskaper som har denne ruten (Kristiansand - Newcastle). Har de sluttet å seile denne ruten, eller er jeg bare dårlig til å lete? Er det noen som vil la 17-åringer ta denne båten alene - uten noen over 18? Er en konsert i England jeg og en kamerat lurer på å dra til. - Knut Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kristiansand - Newcastle går ikke lengre nei. om noen lar en 17 åring reise alene på en slik ferjetur, tja kanskje vis du er flink nok i forarbeidet og kommuniserer bra med ferjeselskapet. men som regel krever de at man har med verge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Okei. Var det ikke nok etterspørsel etter Kr.sand - Newcastle, eller? Går det andre ferjer fra Norge til England? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tror ikke det går noen ferjer Norge-England lengre. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Var for lite etterspørsel ja, mener å ha hørt at de vurderer å starte den opp igjen men det er bare rykter Så vidt jeg vet går det ingen andre ferger fra norge til england Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå