Slabbedasken Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har kjøpt meg en ny Teac 40 x cd brenner og har Nero v5,5 fra min gamle plextor brenner........ Etter å ha installert Nero 5,5 så finenr den ikek cdbrenneren som "brenner" og når jeg skal velge brenne enhet får jeg bare opp alternative "brenne som image" Er det noen som step by step kan hjelpe meg slik at Nero brenneprogrammet kan identifisere og bruke Teac brennere? (fik kden som bulk og den trengte viss ikke driver selv) Takker for alle tips Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hjelper sikkert om du laster ned og installerer nyeste nero :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Først og fremst vil jeg si at roxio easy cd and dvd maker 6.0 platinum gjør minst den samme nytten pluss en god del annet. Får du lest cder med brenneren?? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har kjøpt meg en ny Teac 40 x cd brenner og har Nero v5,5 fra min gamle plextor brenner........ Etter å ha installert Nero 5,5 så finenr den ikek cdbrenneren som "brenner" og når jeg skal velge brenne enhet får jeg bare opp alternative "brenne som image" Er det noen som step by step kan hjelpe meg slik at Nero brenneprogrammet kan identifisere og bruke Teac brennere? (fik kden som bulk og den trengte viss ikke driver selv) Takker for alle tips Løsningen er enkel. Du trenger ny serialkode. De brennerprogga som kommer med i bundlepakka fungerer kun på den spesifikke brenneren. Du må rett og slett mate inn en ny serialkode som løser programmet fra bundle-pakka. Da forsvinner det "forbudt" tegnet over brenneren bla. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Brenneren funker som den skal......har fått den til å virke nå.....takker for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 men prøv roxio easy cd and dvd maker 6.0 platinum! lover du ikke kommer til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå