Konnis Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Heihei. Prøver å innstallere en patch/update til Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth II på pcen min, en grei bærbar med Vista fra 2008. Uansett, jeg går inn på spillet, på online multiplayer, og får beskjed om å laste ned update. Greit nok, trykker på ok, spillet lukker seg og jeg får opp feilmelding om at jeg trenger administrasjonsrettigheter til å laste ned patchen. Jeg er eneste bruker på pcen, og når jeg går på "behandle kontoer" er jeg administrator. Noen tips til hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Man er ikke lenger administrator i Windows. http://en.wikipedia.org/wiki/User_Account_Control Høyreklikk på programmet og velg kjør som administrator. Godkjenn at den hever tilgangen. Dermed burde det fungere. Tipper at du har installert spillet i Programfiler. Derfor dette skjer. Endret 14. juli 2010 av TCi Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Dette fungerte! Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå