Gå til innhold

Hvilket Redigeringsprogram til videoklipp av mw2 ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp bestilt en Dazzle Video Creator DVC 103 å filme og redigere mw2 klipp. Jeg lurte på om noen hadde noen redigeringsprogram å anbefale for en nybegynner. Jeg er helt ny innenfor redigering og har ingen spesiell erfaring.

Og en annen ting jeg lurte på var hvordan jeg kan få sånn skrift under hvert innlegg man legger ut her på diskusjon.no, slik som man skriver f.eks youtube channelen sin.:p

Håper noen tar seg tid til å svare meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel anbefale Movie Maker om du er helt fersk, men Sony Vegas fungerer både for nybegynnere og pro's.

"Teksten" under innlegg kalles signatur, og det kan du fikse på profilen din :)

Takk for svar. Hvor mye koster Vegas Pro da? :p

Ca.8000

oi, satan :ohmy:

Lenke til kommentar

Kan vel anbefale Movie Maker om du er helt fersk, men Sony Vegas fungerer både for nybegynnere og pro's.

"Teksten" under innlegg kalles signatur, og det kan du fikse på profilen din. Dumbass :)

Ca.8000

Last ned gratis da. :)

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

"Teksten" under innlegg kalles signatur, og det kan du fikse på profilen din. Dumbass :)

Ca.8000

Last ned gratis da. :)

We know - Pirateb@y

Lenke til kommentar

Okey har to ting å si.

1. Det koster ca 1000 kr.

2. Du kan få et vegas program gratis bare gå på piratebay og søk : Sony Vegas Portable så får du et greit editprogram :)

Vis du trenger Photoshop så kan du gjøre det samme gå på piratebay og søk : Photoshop Portable.

HUSK DU TRENGER UTORRENT DU FINNER DET HER

Lenke til kommentar

Okey har to ting å si.

1. Det koster ca 1000 kr.

2. Du kan få et vegas program gratis bare gå på piratebay og søk : Sony Vegas Portable så får du et greit editprogram :)

Vis du trenger Photoshop så kan du gjøre det samme gå på piratebay og søk : Photoshop Portable.

HUSK DU TRENGER UTORRENT DU FINNER DET HER

Hadde faktisk 3 ting å si ;p

Lenke til kommentar

Har fått Sony Vegas Pro 9 nå. Men jeg lurer på en ting. Jeg laget en liten intro til youtube channelen min, og tenkte jeg skulle uploade den på youtube.

Da fikk jeg denne meldingen: We did not recognize the container format for this file, but we will go ahead and try processing it anyway.

Må jeg ha noen spesielle innstillinger eller lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...