Filippa Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har bestemt meg for å kjøpe meg et stativ. Har noen kriterier: Kulehode, mulighet til å snu "festet" slik at jeg lett kan velge horisontal/vertikal vinkel og mulighet for å få stativet så langt ned at jeg kan makrofotografere i bakkehøyde. Ønsker et solid og bra stativ som jeg kan ha glede av lenge, og jeg er villig til å betale litt for å få dette. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Litt vrient å anbefale når du ikke sier noe om størrelse/tyngde på utstyret ditt. Samt hvor mye du vil spandere. Kjøpte først et Benro stativ til ca 1000 eksl hode, det ble alt for pingete. Bet i det sure eplet og kjøpte et Gitzo 2541 med solid hode. Fantaskisk stabilt og godt å bruke. Stativet har tilt søyle og kan legges helt flatt. Endret 12. juli 2010 av Blouberg Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Har brukt dette Giottos stativet et par år nå og må si meg veldig fornøyd. Dette stativet kan du snu og vende på i alle slags posisjoner. Kjøpte med et Benro KS-1 kulehode, men vil heller anbefale å finne et bedre kulehode. Syns det er litt for ujevne bevegelser på dette. Endret 12. juli 2010 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå