Gå til innhold

Kor "ekstremt" er det å kløyve tunga?


  

132 stemmer

  1. 1. Kva tenkjer du dersom du møter nokon med kløyvd tunge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når i alle dager ble det viktig hva andre mener i forhold til sånne avgjørelser?

 

Lyst på kløyvd tunge? Kjør på, om arbeidsgiver eller tanta di eller gudene vet hvem ikke aksepterer valget så klarer du deg uten dem.

 

Ikke lyst på kløyvd tunge? Ja da har du ikke noe problem lenger, lucky you.

 

Selv finner jeg det som oftest helt jævlig. Men kløyvd tunge kommer jo som oftest i tillegg til 100 andre ekstremiteter som bein gjennom nesen og alt det der. Har dog ikke noe imot hu kjerringa som er postet i tråden. Ser faktisk helt ok ut.

Lenke til kommentar

I edru tilstand ville jeg gjort det jeg kunne for å unnga en samtale med noen som har kløyvd tunge. (Ikke alt jeg kunne, men jeg ville ikke tatt iniativet.)

Med promille kunne jeg snakket om det i flere timer og fått h*n til å prøve å trikse med den.

 

Så det seriøse svaret vil være at jeg ikke ser på det som positivt, egentlig.

Endret av Raknes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva pokker? Jeg poster min mening om kløyvd tunge, og var det ikke det trådstarter var ute etter? Hvorfor postet du Detectable?

 

Og hvordan kan du sammenligne med meg en kar som heter Ørjan og er 21 år? Bare fordi det er et så intelligent brukernavn, at det skal mye til for at to personer skal ha funnet på det? Tell më, girl...

 

Hva med å starte med å si det hadde hjulpet om du ikke laget deg en fullstendig vanvittig brukerprofil der du oppgir du er 72år og født 1.Januar(første januar er forresten den datoen som brukes i f.eks familieetaten når alder på barn og ektefeller er ukjent)

 

Så er det en annen ting, du skrev du møtte "ei" med splittet tunge en gang, og du måtte prøve å tungekysse. Selvfølgelig, om du ikke eksklusivt dater gutter burde du i allefall vite hvor skatten ligger, og hvordan du best mulig kan grave den opp. Thus, kommentarene ville vært unødvendige.

 

Men får egentlig være opp til deg å motbevise. Jeg har Rubix-komplekser og må finne ut av alt.

Lenke til kommentar

Når i alle dager ble det viktig hva andre mener i forhold til sånne avgjørelser?

 

Lyst på kløyvd tunge? Kjør på, om arbeidsgiver eller tanta di eller gudene vet hvem ikke aksepterer valget så klarer du deg uten dem.

 

Ikke lyst på kløyvd tunge? Ja da har du ikke noe problem lenger, lucky you.

 

Selv finner jeg det som oftest helt jævlig. Men kløyvd tunge kommer jo som oftest i tillegg til 100 andre ekstremiteter som bein gjennom nesen og alt det der. Har dog ikke noe imot hu kjerringa som er postet i tråden. Ser faktisk helt ok ut.

Med litt meir erfaring innser du at dette ikkje stemmer, dei einaste som ikkje bryr seg om kva andre meienr er drittsekkar eller einebuarar.

Forøvrig har aldri spørsmålet vært om folk synast eg bør gjer det eller ei, men kva folk synast om det i det heile tatt.

Lenke til kommentar

Med litt meir erfaring innser du at dette ikkje stemmer, dei einaste som ikkje bryr seg om kva andre meienr er drittsekkar eller einebuarar.

Forøvrig har aldri spørsmålet vært om folk synast eg bør gjer det eller ei, men kva folk synast om det i det heile tatt.

 

Så du kaller meg en drittsekk fordi jeg ikke lar min frykt for min fremtidige arbeidsgivers synspunkt være avgjørende for mine handlinger? Logisk

Lenke til kommentar

Med litt meir erfaring innser du at dette ikkje stemmer, dei einaste som ikkje bryr seg om kva andre meienr er drittsekkar eller einebuarar.

Forøvrig har aldri spørsmålet vært om folk synast eg bør gjer det eller ei, men kva folk synast om det i det heile tatt.

 

Så du kaller meg en drittsekk fordi jeg ikke lar min frykt for min fremtidige arbeidsgivers synspunkt være avgjørende for mine handlinger? Logisk

Du tenkjer ikkje framover på hvilke konsekvenser det kan få for familien din. Å ikkje bry seg om kva andre meiner vil veldig ofte innebære å ikkje ta hensyn til deira behov og kjensler.

Lenke til kommentar

Dere skjønner det:

Når en person bestemmer seg for å prøve nye nytt, vil alle naboene og vennene til denne personens familie sitte og baksnakke denne personen. Gjerne til hans familie.

 

Så i all tid fremover, vil han bli sett på som familiens sorte får.

 

Eller noe slikt... :hmm:

Lenke til kommentar

Det er ikke egoistisk å leve som man selv vil...

Det er egoistisk å be andre leve som man selv vil...

 

Kom til å tenke på det når det ble nevnt å ta hensyn til familien..

De får ikke vondt eller noen problemer av det jeg velger å gjøre med min kropp...De aksepterer at jeg er meg og jeg akseptere at de er de og ikke velger å gjøre noe med sin kropp...Til og med mormor er fasinert av hva man kan få til med nål og blekk og alle smykkene man kan kjøpe...

Liker de med åpent sinn :new_woot:

Har ikke noe "ekstremt" enda, men de sier alltid når jeg snakker om planene at det er min kropp og mine penger...Så enkelt...

 

Når det gjelder naboer osv som plaprer og blander seg inn...de finnes uansett hva en gjør...Plaprefolk plaper..så enkelt...Om man går med støvler på en dag med sol eller triller bosset foran seg istedenfor dra det etter...(ja, noen gjør faktisk det og) Har de så lite liv at de må snakke om meg for å fylle opp tiden så sier det mer om de enn om meg...

 

 

Splittet tunge er helt ok. Ønsker man det og tenkt skikkelig gjennom det...go for it...

 

Jeg snakker med folk utifra deres personlighet osv. Om de har splittet tunge eller ikke er meg revnende likegyldig....Det er ikke tungen jeg henger sammen med :p ..

Lenke til kommentar

Detect: Gidder du slenge bilde ut nå som den er grodd? Mener å huske jeg så bilde like etter det ble gjort i tattoo-tråden?

 

For øvrigt så syns jeg det ser fett ut! Kunne lett vurdert det selv, men da det er såpass ekstremt så ville jeg nok tenkt meg om leeeeenge før jeg hadde klart å bestemme meg for det. Sliter til og med med å bestemme meg for å utvide ørene litt :p Så tunga hadde jeg nok brukt mer enn to år på å tenke meg om O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...