Gå til innhold

Kor "ekstremt" er det å kløyve tunga?


  

132 stemmer

  1. 1. Kva tenkjer du dersom du møter nokon med kløyvd tunge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2qs2n1w.jpg

 

:dribble:

Åh satan, det så dritkult ut.

 

Ville ikke hatt noe imot en person med kløyvd tunge. Og ansettelse? Tja, bedriften jeg jobber i har "nylig" ansett two stykker personer som ikke er "vanlige". De har begge to fargerike hanekammer og piercinger. Ser faktisk kult ut når de går i findress og hanekam.

Lenke til kommentar

Om dama legger til argument for å ha kløyvd tunge, bør man tenke seg litt over. Er det verdt å kløyve tunga, for å at dama skal få det hun ønsker for denne gang. Kanskje kommer det flere damer, sjansen er stor? Jeg føler som din mor, ikke gjør det ;)

Hehe, nei kva dama meiner er ganske irrelevant, ho la berre fram sine synspunkt.

Kva mora mi angår så gjer ho meg sikkert arvelaus.

 

Ang. sexspørsmålet: har nokon av dykk som argumenterar mot faktisk prøvd?

Lenke til kommentar

Ang. det å legge merke til splitta tungs osv. så gjorde jeg et lite eksperiment i dag. Når jeg snakket med folk så kikket jeg etter om jeg kunne se noe særlig av tunga deres under normal samtale. Det kunne jeg ikke og jeg er fortsatt hellig overbevist om at med mindre man synger eller ett eller annet så er det vanskelig å legge merke til om noen har gjort noe med tunga.

Lenke til kommentar

Ang. det å legge merke til splitta tungs osv. så gjorde jeg et lite eksperiment i dag. Når jeg snakket med folk så kikket jeg etter om jeg kunne se noe særlig av tunga deres under normal samtale. Det kunne jeg ikke og jeg er fortsatt hellig overbevist om at med mindre man synger eller ett eller annet så er det vanskelig å legge merke til om noen har gjort noe med tunga.

Prøvde det sjølv, ser tunga ein gong ibland, men aldri i slik detalj at eg kan sjå om den er kløyvd.

 

Kva piercing angår så er nok det lettare å sjå fordi dei reflekterar lys.

Lenke til kommentar

 

ikke altid det ser like fint ut:

tongue_split_03.jpg

 

Det der er i ferd med å gro, ser ikkje slik ut når det er ferdig. (med mindre det blir betent osv.)

 

TS: Ikke for å virke usaklig, men hva er det som tiltrekker deg mot å kløyve tunga? har alltid lurt på hva som styrer folk mot bodymods, litt mere ekstreme piercinger o.l.

Nei sei det, synast det ser veldig tiltrekkande ut på jenter, men eg er ikkje jente...

Har aldri klart å bestemme meg for kva eg skal tatovere så eg har vurdert andre "alternativ".

Lenke til kommentar

Jeg lovte jeg skulle skrive noe her, så får holde det.

 

 

Jeg splittet tungen i Mars i år etter rundt 2 års seriøs tenketid. Har skrevet litt på bloggen min, men den er ikke oppdatert på evigheter.

 

 

Hva som fikk meg til å gjøre det? Det er et par grunner, men jeg syntes rett og slett at det så kult ut. Det blir som den genseren i butikken du bare MÅÅ ha, men et par hakk over.

Jeg så det på TV for mange år siden, og det var faktisk noe jeg ville ha lenge før jeg i det heletatt visste det fantes annen kroppskunst enn hull i øret.

Er vel også en del som påstår man vil ha oppmerksomhet, men det må være en av de grunnene lengst ned på lista hos meg et sted mellom "fordi jeg ville lære meg å spise softis på nytt" og at jeg lettere kan varme opp ganen ved brainfreeze.

 

Jeg har hatt mye fler positive opplevelser med splittet tunge enn jeg har hatt negative. Såklart er det jo mange som påpeker de synes det ser ekkelt ut, men de samme personene pleier også å flire litt og synes det er artig.

 

Det aller morsomste jeg opplevde tror jeg må ha vært en privatfest hvor en hel gjeng ville tungekysse, og for så å se hvor skuffet de ble etterpå når jeg ikke ville.

 

Kyssing generelt så får jeg positiv respons på det. For min egen del er det ikke store forskjellen. Kanskje litt mer sensitivt, men føles egentlig akkurat ut som før, sånn om noen lurte.

 

I jobbsammenheng gjør det lite. Jeg har 24mm ører som stikker seg en del ut, men går jeg med lue kan en ikke se at det er noe spesielt ved meg annet enn en bridgepiercing som jeg fint kan skjule ved å ta ut.

Kan ikke egentlig si at noen har oppdaget tungen uten at jeg først forteller om det eller de har store mengder kroppskunst selv (eller er tannlege).

 

Sånn når det gjelder sex, så tror jeg vi kan legge diskusjonen død. Har fått god respons på det, så jeg finner det rart at en jente her i tråden ikke klarer å se noen positive sider ved 2 tungespisser. Mistanken om at noe var galt ble ikke mindre av å google "Nidaroo" for så å få opp en nettprofil hvor brukeren Nidaroo heter Ørjan og er 21-år. Kan hende det er fullstendig urelatert.

Endret av Detectable
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva pokker? Jeg poster min mening om kløyvd tunge, og var det ikke det trådstarter var ute etter? Hvorfor postet du Detectable?

 

Og hvordan kan du sammenligne med meg en kar som heter Ørjan og er 21 år? Bare fordi det er et så intelligent brukernavn, at det skal mye til for at to personer skal ha funnet på det? Tell më, girl...

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...