Gå til innhold

Kor "ekstremt" er det å kløyve tunga?


  

132 stemmer

  1. 1. Kva tenkjer du dersom du møter nokon med kløyvd tunge?



Anbefalte innlegg

Vurderte det ein del før, men hadde slått det frå meg inntil dama tilfeldigvis spurde meg for nokre dagar sidan.

Fristar i utgangspunktet å gjere det, men eg er litt bekymra for at det kan verke for avskrekkande på folk, eg har ingenting imot å skille meg ut, men kunne aldri tenkt meg å til dømes fylle ansiktet med pircinger eller tatoveringer.

Eg foretrekker å kunne skjule den sida av meg når det er behov for det, med kløyvd tunge vil ikkje det vere mogleg lengre, så i bunn og grunn blir spørsmålet om folk flest vil skygge unna/reagere negativt på nokon med kløyvd tunge?

Endret av HValder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si man skiller seg til de grader mer ut med kløyvd tunge, enn med noen spesielle tatoveringer, eller bare massevis av piercinger/tatoveringer.

 

Antar settingen med denne tråden var å få fram folks mening, og jeg må si det er skrekkelig å se. Jeg syntes ikke det er pent. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ville latt være, iallefall dersom du ikke virkelig er sikker på at du vil dette.

 

Dersom du kom på jobbintervju til meg ville jeg blitt skeptisk om jeg så at du hadde kløyvd tunge.

Eg er i større grad sikker på at eg ikkje vil gjere det ;). Er i meir som eit tankeeksperiment. Som sagt er eg åpen for ekstreme ting, men det må kunne skjulast, lite hyggeleg dersom alle dømmer deg utifrå eit lite utdrag av personlegheita. Eg har også seriøse planar mtp. høgare utdanning osv. så førsteinntrykk er sjølvsagt viktig.

På den andre sida hadde ikkje eg reagert negativt på nokon som kom på jobbinterjuv med meg, med mindre dei smykka seg med gjengsymbol eller andre symbol som ikkje kan tolkast som noko anna enn negativt.

 

Jeg syns det hadde vært heftig stilig. Ville blitt veldig spent og nysgjerrig på personen

Eg tenkjer det same sjølv, men eg annser meg som eit unntakstilfelle i samanhengen.

 

 

Edit: La inn ein poll.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Hadde vel personlig ikke hatt noe i mot det.

 

I et jobbintervju vil jeg tro det som oftest er negativt.

Om jeg selv var sjef i et selskap, ville jeg da ansatt en med kløyvet tunge? Det kommer helt ann på hva slags bedrift jeg hadde eid, og bedriftens økonomiske status

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at noen personer kler det. Syns heller ikke at det er så ekstremt som å ha tattovert halve trynet, men det er jo fortsatt ekstremt, men ikke langt nær så synlig som tattovering på trynet.

 

Det er uansett noe jeg aldri kommer til å gjøre, eller vil vurdere. Kan også tenke meg at damene vil like det når det kommer til sengekos. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...