Gjest goliatt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hei, jeg har et par spørsmål angående kondomer.. hvor mye koster en pk ca.? er det noen aldersgrense på å få kjøpt det? takk for alle svar Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Tror ikke det er noen aldersgrense på det. Jeg gikk å kjøpte det når jeg var 13-14 Men om dere har en utekontakt i kommunen din kan du gå der, eller helsesøster på skolen (Som oftest videregående). Der er det gratis. Prisen er jeg litt usikker på, men 60-80 kroner for 3-4 stykker? Det aner jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Hei! Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden. Jeg redigerte tittelen på denne tråden da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Redigert: Det er forøvrig ingen aldersgrense på kjøp av kondomer. Du kan også få det gratis hvis du oppsøker din lokale helsestasjon. Mer informasjon finner du her. Endret 11. juli 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest goliatt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ok, tusen takk men syntes det er litt flaut å gå på helsestasjonen for å spørre om kondomer elr spøree helsesøster på skolen om det er en 14år gammel gutt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kondomer kan du faktisk få gratis i posten også ved å lyve litt. Helseutvalget for homofile sender dem nemlig gratis om du går inn her og påstår at du er homofil: https://www.helseutvalget.no/bestill/ Litt uærlig, men hva gjør vel det? De blir sendt i helt diskre konvolutt så med mindre foreldrene dine åpner posten din så får de ikke vite hva det er. Lenke til kommentar
Gjest goliatt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 hehe, tusen takk det siste der falt mest i smak for meg, greit å lyve for en sånn ting, iallefall til noen du ikke kjenner over nettet. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 jeg betalte 50 kroner for 10 stykker på kiwi. eneste som skjer er at du får spørrende blikk fra H*n bak kassa x] men det er bare morro Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Kondomer kan du faktisk få gratis i posten også ved å lyve litt. Helseutvalget for homofile sender dem nemlig gratis om du går inn her og påstår at du er homofil: https://www.helseutvalget.no/bestill/ Litt uærlig, men hva gjør vel det? De blir sendt i helt diskre konvolutt så med mindre foreldrene dine åpner posten din så får de ikke vite hva det er. Da er kondomer og vannbasert glidemiddel bestillt Tenkte jeg skulle være LITT ærlig i det minste, så jeg ungikk å bestille "slikkelapper" men jeg må si det fristet. Må si jeg reagerte litt på språket som ble brukt: "Bruk vannbasert glidemiddel på fitta for å øke følsomheten." Endret 14. juli 2010 av SweetMaryJane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg