Gå til innhold

Spillverket.no: gamer.no uten spille side i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei ,jeg mener en man kun diskuterer spilletilter i ikke alt mulig rart som under generelt.

å hva er det med omtaler? når jeg trykker den så kommer det opp alfabetisk.. er vel mere aktuelt å ha det etter som de blir "testet/omtalt" ? skal jeg sjekke de siste spillene er den ubrukelig nå

Lenke til kommentar
nei ,jeg mener en man kun diskuterer spilletilter i ikke alt mulig rart som under generelt.

Sorry, men jeg har overhodet ingen anelse over hva du mener.

 

å hva er det med omtaler? når jeg trykker den så kommer det opp alfabetisk.. er vel mere aktuelt å ha det etter som de blir "testet/omtalt" ? skal jeg sjekke de siste spillene er den ubrukelig nå

Du tenker på listen over omtaler på vår redaksjonelle side? Det er litt viktig at du presiserer om du snakker om forumet eller den redaksjonelle delen. Men hvis jeg skal gå ut i fra at du refererer til http://www.gamer.no/omtaler/ - har jeg følgende svar: Vi sorterte det etter dato i starten, men massive tilbakemeldinger/klager gjorde at vi endret det og listet det opp alfabetisk. Dette blir uansett endret drastisk med det nye designet/databasen, hvor brukeren selv vil kunne liste opp som han ønsker. Enten det er etter alfabetet, dato, score, plattform osv. Ting blir mer dynamisk etterhver. Videre tips til forbedring rettes til denne tråden: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=110942

Lenke til kommentar

Generell Diskusjon er vel for å diskutere spilltitler, crazyereaser. Jeg tror det ville blitt vanskelig å skille det å "diskutere spilltitler" fra Generell Diskusjon, veldig vanskelig.

 

Jeg synes i hvert fall emneoppdelingen på Gamer.no-delen av forumet funker svært bra. Det er tydelig at ting som "Generell Diskusjon" kan misforståes, men har man som vane å se over alle de andre emnene før man poster i Generell Diskusjon, så kan ikke så mye gå galt (jeg tar selvfølgelig forbehold om at brukeren også sjekker om hans tråd vil passe inn i noen av de andre emnene). ;)

Lenke til kommentar
Trur han mener et spillforum der man bare f.eks. man si: "Hvordan skyter jeg på counterstrike", mens det f.eks er strengt forbudt å spørre:"Hvordan mus skal jeg bruke?".

 

Spill, spill og bare spill. Synes det ikke er så nødvendig, liker generell diskusjon...

 

Utgangspunktet er jo at det kun skal diskuteres spill under 'forum -> spill -> generell diskusjon'. Det skal være en generell diskusjon om spill.

 

Mobiltelefoner skal diskuteres under 'forum -> amobil'

Hardware, som hvilken mus skal jeg bruke, skal diskuteres under 'forum -> hardware' etc

 

Selvsagt syndes det mot dette siden endel spørsmål er vanskelig å sette i riktig bås og endel brukere er for late til å gidde å poste riktig.

 

Skjekk ut http://forum.gamer.no så ser man alle forumene.

Lenke til kommentar
Hardware, som hvilken mus skal jeg bruke, skal diskuteres under 'forum -> hardware' etc.

Vel, hvis det er spørsmål om hvilken mus som anbefales til gaming, er det mest hensiktsmessig å spørre der hvor gamere henger, på spillforumet. Det er jo også derfor Gamer.no kjører tester av mus og musmatter beregnet for gamere. Hardware.no vinkler sine tester på en helt annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...