ana_banana Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når jeg skulle "vekke" pcen fra dvalemodus, var skjermen helt svart. Pcen virker, og er på, men skjermen er slått av. Restartet pcen, men skjermen var fortsatt svart. Oppstartlyden kom, så jeg vet den er på. Koblet pcen til TVen, og fikk bilde på skjermen der, og fikk tatt litt sikkerhetskopier. Byttet skjermbildet tilbake til pcen, og alt virket fint. La pcen i dvale igjen, og problemet kom tilbake. Nå var alt svart, både pcen og tven. Uansett hva jeg gjorde, restartet pcen med og uten tven tilkoblet, tok ut batteriet, startet på nytt etc, skjedde det ingenting. Så, plutselig, kom bildet både på skjermen og tven. Nå tør jeg ikke gjøre noe, verken legge pcen i dvale eller slå den av før jeg vet hvordan jeg kan fikse dette... Noen ideer? Har en HP laptop, Windows Vista, ca to år gammel og godt brukt. Har veldig sjelden virus. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har samme problem på 2 pcer fra HP.... De er "kjent" med problemet, men har ingen annen løsning enn bios oppgradering. Om du har forsøkt denne løsningen "kan" det være hovedkortet som er gåen. Ingen av de innebyggde diagnose testene feiler. Så HP har en jobb å gjøre her! I mine 2 tilfeller jeg har vært borti så bytte HP HK på den ene 2 ganger. = løst probøem. I det andre tilfellet hjalp en bios oppgradering. på HP`s nettsider er det flere som har meldt denne feilen. HP har ikke i skrivende stund kommet med svar! (jobber på support i en bedrift der vi har HP laptops.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå