Maefteda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Overrasket over at Boateng får så mange stemmer her. Syntes han virket ganske rufsete, ihvertfall i starten av VM. Tok seg opp etterhvert da, men startet bak Badstuber for Tyskland opprinnelig. Men for all del, alle på listen er gode kandidater og Boateng var godt mulig den beste. Jeg stemte på Coentrao siden han viste få svakhetstegn og spilte på et bunnsolid defensivt Portugal. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Begrunner min stemme med: Boateng var en del av et "nytt" Tyskland. De viste flott spill, både defensivt og offensivt. En av grunnene til at jeg likte Boatengs bidrag var hans allsidighet. Han spilte nesten overalt i forsvar. Kvalitetstegn. Dessuten var han svært delaktig offensivt. Coentrão var nok på nippet til like god som Boateng, men jeg velger Boateng siden jeg fulgte mer med på hva Ronaldo og gjengen gjorde offensivt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor han startet bak Badstuber er en av de største overaskelsene, hvis jeg får bruke det uttrykket i denne sammenheng. Nesten på lik linje med at Gargano ikke ble prioritert. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Meh, Latias. Du har ikke stemt enda. Det er uavgjort, så du får bli den som avgjør denne duellen også. Kanskje vi skal begynne å nominere sentrale midtbanespillere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Stemmer på Coentrão da. Ikke bare var han solid defensivt, men bidro også godt offensivt. Sentral midtbane neste ja. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg nominerer: Sneijder, Schweinsteiger, Xavi og Özil. Iniesta kjemper om en høyrekant-plass for min del og venter til dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Vi har ingen direkte høyrekantposisjon. Tre plasser til sentrale midtbanespillere, så er det tre angrepsspillere. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Høyreving da, om du vil. På samme måte som David Villa på den andre vingen. Iniesta har hatt en for offensiv rolle til å være i den sentrale midtbanen for min del. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Xavi, Sneijder, Schweinsteiger, Khedira, Özil som er nominerte altså? Skal vi sette i gang igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Stem i vei. Tre av dem skal på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Sneijder, Xavi og Özil på laget. Nominer høyre- og venstreving nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Iniesta og Muller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 David Villa, Lionel Messi, Arjen Robben og Robinho Kommer nok til å stemme på Villa og Iniesta. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei, Er det noen som vet om Fifa eller lignende offisielle kilder har publisert "årets lag VM-lag". Trenger dette for en intern avdelingstipp vi har hått gående under VM. Send meg gjerne direkte link til siden Takk Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Stekelenburg Maicon - Mensah - Pique - van Bronckhorst Schweinsteiger Xavi - Sneijder - Özil Forlan - Villa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå