Gå til innhold

Årets VM-lag 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juan - Ikke bare er han verdens mest elegante forsvarsspiller, men han presterte gjennom hele verdensmesterskapet. Man kan selvsagt ta frem markeringssvikten eller snarere kommunikasjonssvikten mellom Felipe Melo og Juan, selv om jeg føler det er førstnevntes ansvar.

Selv om det stikker dypt, så bør også Walter Samuel nevnes. Fra et rent objektivt sted synes jeg det er han som presterte best, utifra arbeidskårene han fikk. Manglende defensive kvaliteter + Et lag som opptrer alt annet enn defensivt gjør at Walter fortjener denne.

Mensah - Han er ihvertfall god nok for en nominasjon. Men han bør ikke gå av med denne tittelen. Ikke bare har han hatt direkte flaks i sine avgjørelser i dette VM'et, men han ruser altfor mye, altfor ofte. Hoffenheim forsvareren Vorsah bør også nevnes.

Regner med at noen andre nevner en Spanjol eller to ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Her er en spanjol, ikke to.

Nominerer Gerard Pique som var den beste midtstopperen til Spania. Han hadde ikke den beste starten med 0-1 mot Sveits, men ble etterhvert veldig stødig og viktig i Spania. Puyol fikk mye av æren mot Tyskland Pique skulle fått. Fram til målet var det faktisk Pique som for det meste vant duellene og ryddet unna.

Må få i gang denne tråden igjen kanskje :p

Lenke til kommentar

Prøver å holde denne igang :p Da har jeg stemt. Pique ser ut til å bli valgt, mens det er uavgjort mellom Samuel og Juan. Denne får du avgjøre Latias, siden du ikke har stemt enda :p

Synes at Mensah var bedre enn både Samuel og Juan jeg. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...