TheWondereR Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Halla folkens. Lurer veldig på når beta versjonen av Medal of Honor 2010 (afganwar). Trenger det til x-360. Har hørt rykter om at det er kommet i Statene... Men vist det er kommet, hvor får jeg lastet d ned? Finner ikke beta versjonen av spillet verken på markedsplassen eller på nettet på min side.. All info er god info.. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Forhåndsbestill spillet. Da får du en nøkkel På amazon.co.uk og EA sine sider er de jeg vet om. Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Halla folkens. Lurer veldig på når beta versjonen av Medal of Honor 2010 (afganwar). Trenger det til x-360. Har hørt rykter om at det er kommet i Statene... Men vist det er kommet, hvor får jeg lastet d ned? Finner ikke beta versjonen av spillet verken på markedsplassen eller på nettet på min side.. All info er god info.. oktakk. skal teste ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå