Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke på nett, feil på driver (WLAN E-5400).

Anbefalte innlegg

hei.

jeg satt på pc til faren min i sta og var på facebook og skulle legge ut noen bilder på facebook, så plutselig så Frøys hele pc seg så jeg trykka på restart knappen, når jeg kom inn på windows XP igjen så var den blåe skjermen nede i hjørne ved klokka borte. så gikk jeg inn på enhetsbehandlinger og på nettverkskort. og på CONNECT2AIR WLAN E-5400 USB D1700 var det et bilde av en gul ring med et utropstegn i. jeg prøvde og av-installere og installere driverne igjen men det hjalp ikke. og jeg prøvde systemgjenoppretting men det hjalp heller ikke.

og jeg prøvde og gå inn på Internett med der sto det bare at det ikke gikk an og koble til...

og det står (kode 10)på WLAN E-5400 og hva betyr det?

så hva kan være problemet?

hadde vært veldig fint og fått svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kode 10 kan være relatert til feil driver. Sikker på at du la inn igjen riktig driver? Kan høres ut som du skapte et nytt problem når du forsøkte å løse det første.

ja jeg er 100% sikker på at det er riktig drivere det er fra den cd som fulgte med pc.

jeg prøvde også og installere D-link DWL-G122 for og få Internett men det er akkurat det samma problemet sånn som WLAN E-5400...

er det noen som har hatt omtrent samme problem som meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...