Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deprimert pga forelskelse

Gjest Mats

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg møtte ei jente for noen dager siden. Er nå skikkelig forelska og klarer ikke styre følelsene mine, noe jeg aldri har opplevd før. Har vært i forhold og egentlig holdt på med mange jenter før, men ingenting som dette. Klarer knapt spise fordi jeg tenker bare på henne. Skal ikke gå så mye inn på det men kjenner henne godt fra før.

Det vil aldri bli noe mellom oss, men jeg er er skikkelig redd for at jeg aldri vil finne noen som er like fullkommen. Hun er perfekt i mine øyne på omtrent alt, derfor er jeg redd jeg vil ende opp i et ulykkelig forhold senere der jeg tenker "Hun er bra, men det vil ikke bli som den gangen..".

Føler meg egentlig bare deprimert og ensom. Jeg har det jo egentlig fint på alle måter, men klarer ikke å se noe glede i noe lengre. Vil bare ha denne jenta, men det vil aldri skje pga. geografiske grunner + at hun bare liker meg sånn halveis.

Er det noen som har opplevd det samme før? Man skulle kanskje tro at følelsene "fucket" opp min tanke om denne jenta, men jeg har likt henne i mange år, selv når jeg har hatt dame. Evt. andre tanker og innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I løpet av mitt liv, så har jeg opplevd en god del depresjon. Jeg vet hvordan det er å ha den følelsen, følelsen av at du er ensom.

Du er blitt blind av forelskelse. Det er dessverre sånn at man kan ikke alltids få alt man vil ha i verden. Du må rett og slett endre din mentalitet. Jeg vet at det er vanskelig.

Hvis du trenger å prate med meg, så send meg en PM, så skal du få msn-addressa mi.

Lenke til kommentar

Har på en måte opplevd det samme, hadde bare ulykkelige forelskelser frem til jeg var over 16 år. Og jeg kjenner godt igjen følelsen av at den en er forelsket i er helt perfekt. Var forelsket i en i 4 år, tok tid å utvikle noe nettopp pga. geografi (store avstander), før jeg endelig spurte om hun likte meg, og fikk avslag. Kan trygt si det var en opplevelse jeg fortsatt husker. Og ja, en føler seg ofte mildt sagt deprimert i en periode av verierende varighet. Man har kanskje et lite "arr" igjen, at man av og til tenker tilbake på hva man gikk glipp av, men det er ikke noe en tenker på hele tiden. I hvert fall er det min erfaring.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg håper du kommer deg gjennom det, noe de aller fleste gjør, og tar fatt på livet på ny. Det er alltid en jente i kikkerten for oss gutter, som vi "jager" etter^^

Lenke til kommentar
Gjest gutt22

Har følt det samme altfor mange ganger. Har flere jenter som står på drømmelista mi som jeg ville blitt kjæreste med. Pga kunn middels pent utseende og stor kamp om disse "premium jentene" så virker det som dette forblir i drømmen. Resultatet blir at man går ned på kvaliteten på jentene og blir delevis tilfredsstilt der og da. Dagen etter har jeg bare lyst å kaste kjerringa på dør og ligge å grine over tapet at kameraten tok henne beste(penest og best personlighet feks).

Dritt å ikke kunne få den man vil ha :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...